خزعلی مطرح کرد؛

تلاش برای فعال شدن بازارچه‌های مجازی بین‌المللی صنایع دستی ایران

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: معاونت زنان جهت حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینی بانوان هنرمند و معرفی صنایع دستی ایران، بازارچه‌های مجازی بین‌المللی را راه‌اندازی می‌کند.
تلاش برای فعال شدن بازارچه‌های مجازی بین‌المللی صنایع دستی ایران
1402/03/19 - 19:10
تاریخ و ساعت خبر:
149337
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در خانه سفال تبریز در جریان فعالیت‌های کارآفرینی این مرکز قرار گرفت و از نمایشگاه و آثار زیبای هنر سفال که با دستان هنرمند بانوان این شهر تولید می‌شود، بازدید کرد.
وی در گفتگو با عوامل اجرایی و هنرجویان این مرکز در جریان مشکلات بانوان کارآفرین قرار گرفت و در خصوص توسعه صادرات، از تلاش‌های انجام گرفته در خصوص راه‌اندازی بازارچه مجازی بین‌المللی در راستای حمایت از کارآفرینی بانوان سخن گفت: خانه سفال تبریز در جهت آموزش و توانمندسازی بانوان هنرمند در تولید سفال بومی که با خاک رس سفید محلی هنرنمایی می‌شود، فعال است.
وی بیان داشت: تشکیل این مجموعه و انجمن مرتبط به آن توسط یکی از بانوان با همت و علاقه‌مند به صنایع دستی در تبریز انجام گرفته است و همه اعضای مشغول به کار در این مجموعه نیز از بانوان هستند.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انسیه خزعلی، تبریز، صنایع دستی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو