حضور 70 بانوی مداح در دومین همایش مدیران روضه های خانگی کشور در استان سمنان

مدیر خواهران سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور گفت: در هشتمین همایش مدیارن هیئت های مذهبی و دومین همایش مدیران روضه های خانگی کشور در مجتمع فرهنگی شهیدکلاهدوز شهمیرزاد از توابع استان سمنان 30 نفر از بانوان مداح حضور داشتند.
حضور 70 بانوی مداح در دومین همایش مدیران روضه های خانگی کشور در استان سمنان
1402/04/17 - 12:32
تاریخ و ساعت خبر:
150536
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ثریا اوجاقلو، مدیر خواهران سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران در سمنان با اشاره به برپایی هشتمین همایش مدیران هیئت های مذهبی و دومین همایش مدیران روضه های خانگی کشور به میزبانی استان سمنان اظهار کرد: از هر استان سه نفر به عنوان مدیران و بانیان روضه های خانگی در این همایش حضور یافته اند.
وی بیان کرد: مداحان به ویژه مدیران روضه های خانگی می توانند نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی، جهاد تبیین و پرداختن به دغدغه های اجتماعی و فرهنگی در سطح محلات داشته باشند.
مدیر خواهران سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور با اشاره به جایگاه روضه های خانگی در رفع آسیب های اجتماعی گفت: پرداختن به موضوعاتی نظیر جمعیت و فرزندآوری، عفاف و حجاب از جمله موضوعاتی است که مدیران روضه های خانگی در سطح محلات و هیأت های مذهبی محله، شهر و استان خود باید بدان توجه کنند.
اوجاقلو با اشاره به آغاز شبکه سازی و سازماندهی مادحان خواهر در سطح کشور گفت: برگزاری چنین همایشی با حضور مادحان شاخص نقش بسیار مهمی در توانمندسازی و افزایش سطح آگاهی و بصیرت دارد.
وی تأکید کرد: مدیران روضه های خانگی باید با توجه به جامعه هدفی که دارند؛ نیاز مخاطبان و نیاز روز جامعه را بشناسند و براساس آن مطالبشان را ارائه دهند.
مدیر خواهران سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور بیان کرد: از دیگر موضوعاتی که به عنوان یک رویکرد دنبال می شود بحث ترویج اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و مشاغل خانگی است.
اوجاقلو خاطرنشان کرد: در هشتمین همایش مدیارن هیئت های مذهبی و دومین همایش مدیران روضه های خانگی کشور در مجتمع فرهنگی شهیدکلاهدوز شهمیرزاد از توابع استان سمنان 30 نفر از بانوان مداح حضور داشتند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روضه های خانگی، بانوان مداح، هیئت های مذهبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو