تأثیر ارتباط خوب زن و مرد بر سلامت روان کودکان

یک فعال اجتماعی و کارشناس مسائل خانواده گفت: سرزنش کردن، شکستن غرور مرد در جلو فرزندان و غر زدن همسر، از کارهایی است که اقتدار مرد را می شکند. زوجین باید توجه کنند که زبان عشق مردها، در زمانی بوده که تحسین می شوند و همچنین زمانی بوده که وقتی وارد خانه شده و آراستگی خانه و همسر را می بینند.
تأثیر ارتباط خوب زن و مرد بر سلامت روان کودکان
1402/04/29 - 16:35
تاریخ و ساعت خبر:
151559
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - همایش "خانواده موفق" با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، بسیج جامعه زنان و دانش آموزی و آموزش و پرورش و مرکز بهارنکو شهرستان بیضا، در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
مرضیه حسن زاده مدرس مرکز بهارنکو گفت: زن و مرد ستون های اصلی خانواده هستند و رابطه خوب پدر و مادر در سلامت روان و شکل گیری خانواده و نسل آینده سالم تر موثر است.
وی در این همايش با اشاره به تفاوت‌ های زن و مرد گفت: مردها کلی نگر و زن ها جزئی نگر هستند و در بروز مشکلات مردها به خلوت و زن ها به گوش شنوا نیاز دارند.
این کارشناس مسائل خانواده افزود: خلقت مرد برپایه اقتدار است، مردها دوست دارند که در جایگاه خود قدرتمند دیده شوند.
مدرس مرکز بهارنکو افزود: سرزنش کردن، شکستن غرور مرد در جلو فرزندان و غر زدن همسر، از کارهایی است که اقتدار مرد را می شکند.
حسن زاده اضافه کرد: زوجین باید توجه کنند که زبان عشق مردها، در زمانی بوده که تحسین می شوند و همچنین زمانی بوده که وقتی وارد خانه شده و آراستگی خانه و همسر را می بینند.
وی با اشاره به اینکه مدیریت امروز مدیریت قلب هاست، افزود :زن همیشه روحیه ایثارگری دارد و برای زندگی خود تلاش می کنند به شرط اینکه مرد بیشتر به نیازهای درونی او بها دهد.
این کارشناس مسائل خانواده گفت: زن ها به محبت کلامی نیاز دارند و در خانواده ای که محبت جاری است فرزندان با سلامت روان بیشتری تربیت می شوند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش خانواده موفق، بسیج جامعه زنان و خانواده، شیراز،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو