برتری سپاه خوزستان در رقابت های قرارگاهی فضای مجازی کشور

قرارگاه فضای مجازی استان خوزستان، رتبه برتر رقابتهای کشوری شد.
برتری سپاه خوزستان در رقابت های قرارگاهی فضای مجازی کشور
1402/06/24 - 17:10
تاریخ و ساعت خبر:
173739
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بزرگ فعالان فضای مجازی گفت: امروز فضای مجازی میدان نبرد دشمن است و تاریخ درباره آن قضاوت خواهد کرد.
سردار حسین سلامی با اشاره به اینکه فضای مجازی تاثیراتی حقیقی در جوامع بر جای می گذارد، افزود: امروز شاهد رویش جوانان مومن، عالم ،اندیشمند و مصممی هستیم که در مقابل آرایش شیاطین عالم، صف آرایی کرده‌اند.
وی اظهار کرد: امروز ، جنگ تغییر میدان و تغییر ماهیت داده است و ما در طول ۴۵ سال گذشته تقریباً همه راهبردها و سیاست‌های ویرانگر و خطرناک دشمن را شکست داده‌ایم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان ما می‌خواستند از صادرات نفتمان جلوگیری کنند ولی وقتی کشتی‌هایشان یکی پس از دیگری توقیف شد، متوجه شدند که نمی‌توانند در عمل ما را تهدید کنند.
سردار سلامی با بیان اینکه دشمنان ما تحریم را به عنوان نسخه تسلیم طراحی کرده بودند، ادامه داد: آنها فکر می‌کردند که می‌توانند با تحریم، آستانه تحمل مردم را شکسته و از طریق فشار بر مردم نظام را وادار به کرنش سیاسی و تغییر رفتار کنند اما در همین فضای تحریم، ماهواره به فضا پرتاب کردیم.
وی تصریح کرد: به رغم اراده دشمنان برای منزوی کردن ایران، امروز روابط سیاسی و اقتصادی کشور ما از شرق دور و آفریقا گرفته تا آمریکای لاتین توسعه دارد و میدان نفوذ ایران در بریکس و شانگهای را مشاهده می‌کنید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیشانی بند جهاد، امروز بر پیشانی جوانان در همه بلاد اسلامی می‌درخشند، عنوان کرد: گام های ثابت، قدم های مستحکم، قلب های مطمئن و دل های سرشار از نور ایمان حقیقتا یک انقلاب شکوهمند است و دشمن ناکارآمد،افسرده، پژمرده، نگران و ناامید به سمت آینده ای مبهم و سرگردان در عرصه یک نبرد بزرگ پیش می رود.
گفتنی است در پایان این همایش از سردار حسن شاهوارپور به عنوان برترین فرمانده سپاه استانی کشور تجلیل و نیز یونس سلیمانی به عنوان برترین مسئول فضای مجازی کشور معرفی شد.
همچنین سرهنگ ایمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، بیژن سلطانی معاونت فضای مجازی و زینب فتحی، فرمانده گردان سایبری خواهران ناحیه اندیمشک به عنوان برترین های فضای مجازی تقدیر شدند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سپاه خوزستان، قرارگاه فضای مجازی ، برترکشوری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو