بانوی پیشکسوت دفاع مقدس در گفتگو با «زنان نیوز»:

زنان پشتیبان جنگ بودند/ حفظ سنگر خانواده رسالت بانوان در جنگ شناختی دشمن

بانوی پیشکسوت دفاع مقدس گفت: پشتیبانی، خدمت‌رسانی، ارائه خدمات بهیاری، بسته‌بندی مواد خوراکی برای ارسال به جبهه، پاسداری بنیان خانواده و... مهمترین نقش زنان در ۸ سال دفاع مقدس بود.
زنان پشتیبان جنگ بودند/ حفظ سنگر خانواده رسالت بانوان در جنگ شناختی دشمن
1402/07/05 - 08:02
تاریخ و ساعت خبر:
174214
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش گروه «زنان نیوز» از البرز؛ مرضیه قاضی‌زاده، مدرس دانشگاه و از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: پشتیبانی، خدمت‌رسانی، ارائه خدمات بهیاری، بسته‌بندی مواد خوراکی برای ارسال به جبهه، پاسداری بنیان خانواده و... مهمترین نقش زنان در ۸ سال دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: ناگفته نماند که زنان در فتح خرمشهر برای نجات شهر خود از رژیم بعثی به میدان نبرد آمدند و همانند مردان، اسلحه به دست از شهر خود دفاع کردند.

قاضی‌زاده افزود: روحیه همدلی و گذشت در خانواده در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید، به گونه‌ای که زنان تمامی بار خانواده را تنهایی به دوش می‌کشیدند و خم به ابرو نمی‌آورند تا مردان با فراغ بال به مبارزه با دشمن بروند.

این بانوی پیشکوست دفاع مقدس تصریح کرد: امروز بانوان باید راویان ارزش‌های دفاع مقدس در خانواده و در اجتماع باشند زیرا دشمن شبانه روز تلاش می‌کند تا مانع ترویج این فرهنگ شود.

وی گفت: دشمن در جنگ شناختی نسل آینده را نشانه گرفته و رسالت امروز زنان، تبیین و روشنگری در خانه و کنترل و نظارت بر حضور فرزندان در فضای مجازی است، زیرا جنگ رسانه‌ای دشمن جدی است و کوتاهی از این مهم عرصه را برای دشمن باز می‌کند.

قاضی‌زاده ادامه داد: منیت‌ها در دوران دفاع مقدس وجود نداشت و همه از هوای نفس خود عبور کردند زیرا حفظ انقلاب و پاسداری از اسلام برای آن‌ها اهمیت داشت.

این مدرس دانشگاه افزود: حفظ سنگر خانواده و ارثیه حضرت زهرا (س) نیز رسالت بزرگ و سنگین زنان در جنگ شناختی دشمن است زیرا دشمن بر روی این دو مؤلفه تمرکز کرده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس گنجینه با ارزشی است که هیچ گاه فراموش نمی‌شود و کلید حل مشکلات امروز به دست این فرهنگِ ارزشمند است و تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام از نان شب واجب‌تر است.

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، جنگ، پشتیبان، خانواده، پشتیبانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو