نماینده ولی فقیه در مازندران:

انقلاب اسلامی گوشه‌ای از برکات بانوی بزرگوار حضرت معصومه (س) است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انقلاب اسلامی هم گوشه‌ای از برکات بانوی بزرگوار حضرت معصومه (س) است و امروز ما به برکت انقلاب شاهد عزت مسلمین و پیروان مکتب اهل بیت (ع) هستیم.
انقلاب اسلامی گوشه‌ای از برکات بانوی بزرگوار حضرت معصومه (س) است
1402/08/06 - 07:28
تاریخ و ساعت خبر:
175673
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مازندران: آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در دیدار با خادمان حضرت معصومه (سلام الله علیها)، ضمن تسلیت سالروز وفات این بانوی بزرگوار، اظهار کرد: از ورود شما به این دفتر با تحفه پرچم مقدس حرم حضرت تشکر دارم.
وی افزود: حق این بانوی بزرگوار بر گردن ما بسیار بزرگ و عظیم است، چرا که حضور ایشان هم دفع‌کننده بلایا و خطرات این سرزمین و هم مایه مباهات و تشکیل حوزه علمیه‌ای است که در جوار مرقد شریف حضرت تشکیل شده و برای کشور ما در منطقه تاثیرات شگرفی را هم از نظر اشاعه معارف دینی و هم از نظر قیام و انقلاب و اقدام و تحولات سیاسی عظیم داشت.


آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی هم گوشه‌ای از برکات حضور این بانوی بزرگوار است، امروز ما به برکت انقلاب شاهد عزت مسلمین و پیروان مکتب اهل بیت (ع) هستیم و امروز این انقلاب است که در مقابل جانیان و مستکبران ایستاده و آنها را به چالش کشیده و به اعتراف خودشان سیاست‌های استکبار جهانی را در منطقه به شدت زیر سوال برده و بلکه نقش برآب کرده است.
نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: بیش از ۲۳۰ هزار شهیدی که در این انقلاب تقدیم شده همه به عشق این اهل بیت (ع) بوده، خدا را شاکریم این محبت در دل ما قرار داد.
آن وجودی که امروز واسطه فیض خلایق با خالق است که آمال و آرزوی این خاندان و فرزند حضرت معصومه (س) آقا امام زمان (عج) در پس پرده غیبت به سر می‌برد چرا باید دنیا از فیض ایشان بهره‌مند نباشد تقصیر از ماست.
امام جمعه ساری بیان کرد: امیدواریم احساس اضطرار ایجاد شود که آن هم باید به برکت خودشان باشد، از خودشان می‌خواهیم که این تشنگی را در وجود ما ایجاد کنند تا ان شالله در غیبت و حضور یار و یاورشان باشیم و توفیق درک عصر ظهور حضرت را داشته باشیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نماینده ولی فقیه در مازندران،انقلاب اسلامی، حضرت معصومه(س)، شهادت حضرت معصومه (س)، خادمان حضرت معصومه (س)،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مازندران
V
آرشیو