دعوت بانوی طلایی ایران برای حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

دارنده اولین مدال طلای پاراتکواندو در بازی‌های پاراآسیایی ؛ مردم عزیز را برای حضوری پرشور و شکوهمند در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان دعوت کرد و گفت : باید از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام حمایت نماییم.
دعوت بانوی طلایی ایران برای حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان
1402/08/13 - 09:09
تاریخ و ساعت خبر:
175903
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از مازندران : رزا ابراهیمی دختر قهرمان مازندرانی که مدالش را تقدیم کودکان و مادران غزه کرده بود با محکوم کردن این جنایات، گفت: این جنایات وحشیانه قابل باور نیست و ما ورزشکاران این اقدامات رژیم کودک‌کش را محکوم می‌کنیم.
دارنده اولین مدال طلای پاراتکواندو در بازی‌های پاراآسیایی در تجمع ورزشکاران مازندرانی که در ساری برگزار شد اظهار کرد: با افتخار این مدال را به کودکان و مخصوصا بانوان فلسطینی و مردم غزه تقدیم کردم و این تنها حمایتی بود که می‌توانستم از مردم بی‌گناه غزه داشته باشم.
این بانوی قهرمان چالوسی عنوان کرد : امیدوارم هیچ کجای دنیا اثری از جنگ و جنایت نباشد و با یک دل آرام در صلح و آرامش کنار هم زندگی کنیم.
سارا احمدی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوی دونده ایرانی ، راهپیمایی 13 آبان، روز استکبار ستیزی، ورزشکار پاراالمپیکی ، زنان ورزشکار ایران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مازندران
V
آرشیو