یک مدرس دانشگاه

بانوان ایرانی، پرچم داران تبیین و تعمیق سبک زندگی فاطمی در کشور

مدرس دانشگاه گفت: با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (س) کامل ترین الگو برای زنان و دختران مسلمان در جامعه هستند،گفت: بانوان باید پرچم دار سبک زندگی حضرت فاطمه در خانه و سپس در اجتماع باشند
بانوان ایرانی، پرچم داران تبیین و تعمیق سبک زندگی فاطمی در کشور
1402/09/07 - 12:41
تاریخ و ساعت خبر:
177006
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محدثه بیات، مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: حضرت فاطمه (س) کامل ترین الگو برای زنان و دختران مسلمان در جامعه هستند.
وی ادامه داد: حضرت فاطمه در خانه بهترین همسر برای حضرت علی (ع) بودند و بقای اسلام توسط فاطمه زهرا (س) و فرزندان ایشان رقم خورده است.
بیات افزود: حضرت فاطمه (س) نیز در ولایت پذیری نیز الگو بودند و همواره با جهاد تبیین روشنگری می کردند و مردم را به امام جامعه شان وصل می کردند و خود نیز الگویی در ولایت‌پذیری بودند.
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) همچنین در حفظ حجاب و عفاف نیز الگو بودند، به گونه ای که در مقابل فرد نابینا پوشش خود را حفظ می‌کنند، حجاب در کشور ما مولفه قدرت نظام است.
وی گفت: جامعه کنونی نیازمند تبیین سبک زندگی حضرت فاطمه (س) است و باید با بیان ویژگی‌های این بانوی بزرگوار به دختران نوجوان و جوان کمک کنیم تا هویت گمشده خود را پیدا کنند.
بیات ادامه داد: حضرت فاطمه (س) به عنوان مادری عفیف و پاکدامن در تربیت فرزندان و نسل ها بسیار موفق بودند که روحیه و اطاعت از خداوند و بنده صالح بودن را از خود به ارمغان گذاشتند.
این مدرس دانشگاه افزود: بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و مدیریت نیم دیگری از جامعه یعنی همسران و فرزندان را بر عهده دارند بنابراین در ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه نقش بی بدیلی دارند.
وی گفت: دشمن تمام ظرفیت خود را به صحنه آورده تا بانوان مسلمان را به بی دینی و بی حجابی سوق دهد و سلاح این جنگ شناختی و ترکیبی دانش و آگاهی است.
بیات در خاتمه خاطرنشان کرد: بانوان باید پرچم دار سبک زندگی حضرت فاطمه در خانه و سپس در اجتماع باشند تا جامعه به صاحب برحقش امام زمان (عج) تحویل داده شود.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حضرت فاطمه (س)، الگو، زنان، دختران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو