مدرس دانشگاه:

دانشجویان افسران جنگ نرم و پرچم‌داران جهاد تبیین در جامعه هستند

مدرس دانشگاه گفت: دانشجویان افسران جنگ نرم و پرچم‌داران جهاد تبیین در جامعه به فرموده مقام معظم رهبری هستند.
دانشجویان افسران جنگ نرم و پرچم‌داران جهاد تبیین در جامعه هستند
1402/09/22 - 13:27
تاریخ و ساعت خبر:
177410
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ سیده مهدیه غلامی در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: دانشجویان افسران جنگ نرم و پرچم‌داران جهاد تبیین در جامعه به فرموده مقام معظم رهبری هستند.

مدرس دانشگاه ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان ادامه داد: دانشجویان با روحیه مطالبه گری که دارند، می توانند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کنند.

وی افزود: خوشبختانه امروز با دانشگاه های نسل سوم و یا کارآفرین، دانشگاه‌ها به سمت تربیت دانشجوی کارآفرین رفتند.
غلامی تصریح کرد: دانشجو باید در دانشگاه با آزمون و خطا ابتدا راه حل راه‌اندازی کسب و کارها را آموزش ببیند و مشکلاتش را برطرف کند و سپس پس از فارغ التحصیلی دیگر دغدغه اشتغال نداشته باشد.
این مدرس دانشگاه گفت: از طرفی مسئولین باید رشته‌های منسوخ شده و بدون بازار کار را حذف کنند تا بتوانیم مشکل اشتغال دانشجویان را پس از فارغ التحصیلی برطرف کنیم.
وی ادامه داد: کلاس های درس دانشگاه ها باید از صرفا نظری و عملی به سمت کارگاهی سوق پیدا کند تا دانشجوی متخصص تحویل جامعه دهیم.
غلامی افزود: دانشگاه باید به سکوی پیشرفت جوانان در کشور تبدیل شود، تا دانشجویان 4 سال طلایی عمر خود را برای آینده‌ای درخشان تحصیل کنند.
این مدرس دانشگاه تاکید کرد:دشمن در سال‌های اخیر بسیار تلاش کرد که جوانان نخبه و تاثیرگذار جامعه را با خود همراه کند اما با بصیرتی که دانشجویان در کشور داشتند، تمامی نقشه‌هایشان بر هم خورد.
وی بیان کرد: دانشجو باید مسلط به نقاط قوت و دستاوردهای نظام باشد تا بتواند با روشنگری مانع نفوذ دشمن شود و فتنه‌های دشمن را خنثی کند.
غلامی گفت: جوانان امروز، مدیران آینده کشور هستند که باید با علم و آگاهی خود را به این جایگاه برسانند و بابصیرت و آگاهی سکان هدایت کشور را در دست گیرند.
این مدرش دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: دانشجویان باید قدر جایگاه خود را بدانند و با علم اندوزی و بصیرت در جامعه روشنگری کنند.

انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز دانشجو، جهاد تبیین، جنگ نرم، مطالبه‌گری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
البرز
V
آرشیو