امام جمعه شهرستان چابهار :

گروهگ های تروریستی از رژیم صهیونیستی تغذیه می شوند

امام‌جمعه شهرستان چابهار گفت: دشمن که از پیروزی‌های جبهه مقاومت نگران شده به دنبال این است تا با به‌ شهادت‌ رساندن مردم ایران ناراحتی خود را بروز دهد.
گروهگ های تروریستی از رژیم صهیونیستی تغذیه می شوند
1402/10/03 - 12:00
تاریخ و ساعت خبر:
178077
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - _ سیستان و بلوچستان ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی امام‌جمعه شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار زنان ایران گفت : آنچه که دشمن را ناراحت کرده دقیقاً پیروزی‌هایی است که نظام جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا به دست آورده که برای استکبار و آمریکا قابل‌تحمل نیست امروز دیگر عزت امروز جمهوری اسلامی از هر جهت به تمام دنیا ثابت شده، حتی انگلیس نیز می‌گوید ایران در انگلیس راهپیمایی راه انداخته که این از عزت ایران است.

وی افزود : دشمنان ایران از عزت، عظمت و افتخار و قدرت جمهوری اسلامی در منطقه ناراحت هستند و نوکران خود را می‌فرستند که هر روز یک حادثه یا نیرنگی به راه بیندازند و جنایاتی ایجاد کنند. اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه دشمن را عصبانی کرده و باید بداند که این انقلاب که با خون هزاران جوان به ثمر رسیده امروز با شهادت ۱۱ مدافع امنیت منفعل نمی‌شود و شکست نمی‌خورد بلکه بیدار تر و مقتدر تر و ریشه اش محکم تر می شودو عزت بیشتری پیدا میکند.

حجت‌الاسلام موسوی گفت : ایران را ایرانی حفظ می‌کند و دیگر گذشت آن زمانی که مستشارهای نظامی آمریکایی و اروپایی در کشور برنامه‌ریزی می‌کردند، امروز جوانان غیور ایران از هر منطقه و نقطه ایران در حال حراست از وطن هستند و به هیچ وجه این مسئله مطرح نیست که اهل کجای ایران باشی، فرقی نمی‌کند خراسانی است و در بلوچستان از امنیت کشور حفاظت می‌کند و یا اهل بلوچستان است و از آذربایجان حراست می‌کند. امروز ایران برای جوانان ایرانی آمال و آرزوست لذا جوانان ما در حفظ امنیت کشور در تلاش هستند، جوانان ما منطقه و استان و شهر نمی‌شناسند لذا می‌بینید از کل این منطقه شیعه و سنی همه در حال حفاظت از ایران هستند.

خطیب جمعه شهرستان چابهار گفت : گروهک‌ها از جمله جیش الظلم از امریکا و صهیونیسم‌ها تغذیه می‌شوند، آنها مهره‌های آمریکا و صهیونیسم هستند و یک عده مبلغ وجود دارد که انسان‌های ورشکسته و جاهل و نادانی هستند که هیچ اطلاعاتی از اسلام ندارند به سمت دشمن کشیده می‌شوند.

وی افزود : دشمنان ما دلشان به حال ملت و کشور نسوخته اینان یک‌ مشت انسان های مزدوری هستند که با مزدوری کار می‌کنند و هیچ‌گونه آگاهی و اطلاعاتی هم ندارند و در جایی دیگر عده ای هم با یک تریبون‌ ، بیچاره‌ها را به دنبال خود می‌کشند .آنچه که امروز دشمن را عصبانی کرده این است که، کشوری که از اول انقلاب در تحریم به سر می‌برده حتی دارو مواد غذایی سلاح و امکانات و حتی مدارک علمی نیز به آنها ندادند و در تحریم مطلق بودند به هر آنچه که خواسته رسیده است از نظر اقتصادی نیز روی پای خود ایستاده و از همه جهات این نظام باقدرت در حال پیشروی است به همین دلیل ابتدا دانشمندان ما را ترور کرد چون نمی‌توانست ببیند که کشور از نظر علمی در حال پیشرفت است و امروز هم که شاهد پیشرفت بیشتر کشور در عرصه های گوناگون است عصبانیتش بیشترشده، چند وقت اخیر بارها دشمن از مردم ما در استان تقاضا کرد که کارهایی انجام دهند؛ مثلاً جاده را ببندند؛ اما چون در میان مردم جایگاهی نداشتند این امور صورت نگرفته و مردم به آنها بها ندادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جهاد بدون وابستگی به هیچ جا و هیچ قدرتی در حال پیشرفت است و نیازهای کشور توسط خود مردم جهادگر تأمین می‌شود و این امر دشمن را به وحشت انداخته است و باعث شده مرتکب این جنایات وحشتناک شوند .

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سیستان و بلوچستان، زاهدان، گروهک های تروریستی، صهیونیسم ، اسرائیل غاصب،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیستان و بلوچستان
V
آرشیو