توریسم جنسی؛ ارمغان زن ، زندگی آزادی / تک جنسیتی و تغییر هویت، پیامد تبلیغ برابری زن و مرد / کاری که غرب با هویت زن کرد از مردن و اسارت بدتر بود

ضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تجارت زنان و دختران حتی قبل از تجارت نفت و گاز قرار دارد یعنی درآمد آن از نفت و گاز نیز بیشتر است، گفت: بعضی کشورها به توریسم جنسی به عنوان یک صنعت و منبع درآمد می‌نگرند و این همان ارمغان زن، زندگی، آزادی است.
توریسم جنسی؛ ارمغان زن ، زندگی آزادی / تک جنسیتی و تغییر هویت، پیامد تبلیغ برابری زن و مرد / کاری که غرب با هویت زن کرد از مردن و اسارت بدتر بود
1402/10/20 - 12:41
تاریخ و ساعت خبر:
178819
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان نیوز مهوش کهریزی در همایش شهدای زن کرمانشاه که در تالار شهید بهشتی برگزار شد، با بیان اینکه بالاترین جایگاه در دین اسلام متعلق به مادر و زن است، اظهار داشت: ما باید در مقابل مغرضان از استدلال‌های اسلامی و منطقی استفاده کنیم.
این عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در قرآن بالاترین جایگاه پس از خداوند به مادر داده شده است، افزود: در قرآن انبیا را با مادرانشان معرفی کرده‌اند از این رو نمی‌توان با هر استدلالی دین را زن‌گریز، زن‌ستیز و ظالم نسبت به زنان معرفی کرد.
وی گفت: خداوند در قرآن از عیسی‌ابن مریم یاد می‌کند یعنی پیامبر(ص) را با نام مادرش معرفی می‌کند این جایگاه مادر است در دین که حتی نبی خدا نیز به واسطه مادرش معرفی می‌شود چرا که آینده تاریخ را مادر رقم می‌زنند.
کهریزی ادامه داد: به تازگی در جنگ هویتی که به راه افتاده مادر بودن را فضیلت نمی‌دانند بعضی‌ها از اینکه فقط مادر هستند ناراحت هستند و دوست دارند خارج از منزل هم فعالیت داشته باشند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه خداوند نقش خود را به زنان سپرده است، گفت: خداوند انسان را خلق می‌کند و زنان نیز انسان‌ساز و پرورش دهنده انسان هستند لذا هنگامی که سردار سلیمانی در جهان به عنوان جبهه مقاومت شناخته می‌شود پشت وی یک مادر قهرمان‌پرور قرار داشته است.
وی با اشاره به اینکه مادران باید به فرزندان خود به عنوان باقیات و صالحات بنگرند، افزود: شما از دنیا می‌روید ولی فرزندان شما آینده‌ساز هستند مادر بزرگواری نیز در خمین گهواره فرزندش را به حرکت درآورد و در واقع کسی را پروراند که احیا کننده اسلام ناب در جهان است.
کهریزی ادامه داد: هر حرکتی که حضرت امام خمینی(ره) انجام داد نقطه آغازش از گهواره و آغوش مادر بوده است در دنیا کسانی که داعیه حمایت و دفاع از زن را داشتند یا دچار افراط شدند و دچار تفریط زمانی برای زن ماهیت انسانی قائل نبودند و معتقد بودند که او عامل گناه است.
وی گفت: وقتی به پدری خبر تولد دخترش را می‌دادند شرمسار می‌شد و حتی گوشه عزلت برمی‌گزید بعضی از قبایل نیز دختران خود را زنده به گور می‌کردند آنها برای زنان حق حیات قائل نبودند و اگر هم زنان را نگه می‌داشتند به دلایلی همچون ادامه نسل و فرونشاندن عطش جنسی‌شان بود.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: با ظهور اسلام زن نجات پیدا کرد و خداوند در قرآن با صراحت گفت انا اعطیناک الکوثر یعنی ای پیامبر ما به تو خیر کثیر دادیم و الان فرزند ایشان و موعد آینده تاریخ نتیجه آن خیر کثیر است، خداوند به پیامبر می‌فرماید در ملأ عام دست دخترت زهرا را ببوس که همگان بدانند که زنان واجب التکریم هستند.
وی گفت: بر اساس روایات اگر والدین خواستند هدیه‌ای به فرزندان ذکور و اناث خود بدهند بهتر است اول کادو را به دختر بدهند زیرا احساسات و عواطف او قوی‌تر است و بیشتر نیاز به جلب محبت دارد
کهریزی افزود: دنیای امروز نیز به گونه‌ای دیگر با مسئله زن برخورد کرده است دنیای امروز به زن به عنوان کالا می‌نگرد و متاسفانه صنعت سوم جهان تجارت زنان و دختران است.
وی تصریح کرد: روسپیگری به یک درآمد تبدیل شده است دنیای به‌ظاهر متمدن امروز به اسم آزادی می‌خواست زن را از اسارت و مردگی نجات دهد اما کاری کرد که از مردن و اسارت نیز بدتر بود.
این استاد دانشگاه اذعان داشت: تجارت زنان و دختران حتی قبل از تجارت نفت و گاز قرار دارد یعنی درآمد آن از نفت و گاز نیز بیشتر است بعضی کشورها به توریسم جنسی به عنوان یک صنعت و منبع درآمد می‌نگرند و این همان ارمغان زن، زندگی، آزادی است.
وی گفت: آزادی به قیمت صنعتی شدن زنان انجام شد و زنان به ابزار و وسیله برای فروش کالاهای خود و تبلیغات اجناس خود از زنان استفاده می‌کنند لذا‌ در جهاد تبیین باید این را تبیین کنیم که برابری زن و مرد غلط است آنچه که درست است، عدالت زن و مرد است. برابری زن و مرد یعنی بیماری قرن؛ برابری زن و مرد یعنی تغییر هویت و تک جنسی کردن و عدالت یعنی زن و مرد هر کدام در جای خود زیبا هستند.
کهریزی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت حضور زنان در انتخابات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رای هر ایرانی در صحنه بین‌الملل برابر است با مقبولیت نظام لذا دشمن اینگونه القا کرده است که درصد پایین آرا نشان از اقبال کم مردم به نظام دارد و رای بیشتر نشان دهنده مقبولیت نظام است
وی عنوان کرد: حضور پای صندوق‌های رای یک تکلیف است همانگونه که نماز و روز تکلیف هستند؛ ما مدیون خون شهدا و شهید سلیمانی هستیم و باید با شرکت در انتخابات دین خود را به آنها ادا کنیم.
کهریزی ادامه داد: جمهوری اسلامی حکم حرم دارد و رای من و شما در حکم حفظ حرم است روزی که شما در انتخابات شرکت می‌کنید و رای خود را به صندوق می‌اندازید یعنی مدافع حرم شده‌اید زیرا سردار دل‌ها فرمود جمهوری اسلامی حرم است.
این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: مدافع حرم فقط کسانی نیستند که در صحنه‌های نبرد و در سوریه و عراق حضور پیدا کرده‌اند هر کس که در انتخابات شرکت می‌کند مدافع حرم جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی نیز حرم و جایگاه آقا امام زمان(عج) است.‌
وی با ابراز امیدواری از اینکه مردم ایران با رأی بسیار بالا در انتخابات شرکت می‌کنند، گفت: دشمن پس از جنگ غزه منتظر انتخابات ایران است باید صحنه‌ای ایجاد کنیم که گویا در غزه حضور داریم و در حال جنگ هستیم؛ انتخاب افراد در مرحله دوم قرار دارد مرحله اول اهمیت حضور در انتخابات است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن - یادواره شهدای زن -
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کرمانشاه
V
آرشیو