در راستای همدلی با مجروحان عملیات تروریستی کرمان ،

حضور گسترده مردم سیستان و بلوچستان در مراکز اهدا خون

در پی حادثه تروریستی کرمان، مردم سیستان و بلوچستان با حضور پررنگ و مثال‌زدنی خویش در مراکز خون‌گیری، بار دیگر همدلی و همدردی خود را به تصویر کشیدند .
حضور گسترده مردم سیستان و بلوچستان در مراکز اهدا خون
1402/10/14 - 21:36
تاریخ و ساعت خبر:
178976
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان ، در پی حادثه تروریستی کرمان، مردم سیستان و بلوچستان با حضور پررنگ و مثال‌زدنی خویش در مراکز خون‌گیری، بار دیگر همدلی و همدردی خود را به تصویر کشیدند و ساعت‌ها برای کمک به مردم حادثه دیده به انتظار نشستند به طوریکه از روز حادثه تاکنون حدود ۳۷۰ واحد خون توسط مردم استان به حادثه دیدگان اهدا شده است.
مدیر کل سازمان انتقال خون در گفتگو با خبرنگار زنان ایران گفت : مردم سیستان و بلوچستان از ساعات اولیه پس از حادثه، با حضور کم نظیر در پایگاه های انتقال خون با اهدای خون خود صحنه هایی از عشق به وطن و مردم را نشان دادند.

وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم گفت: مردم نوع دوست استان بلافاصله پس از حادثه‌ای که در کرمان رخ داد برای تامین خون مورد نیاز مجروحان این حادثه تروریستی به مراکز خون گیری مراجعه کردند و با توجه به اینکه استان کرمان به خون با گروه o منفی و پلاکت نیاز داشته از طریق شبکه ملی خون‌رسانی این موضوع به دلیل نزدیکی مسافت به سیستان و بلوچستان اعلام شد تا پلاکت مورد نیاز به استان کرمان ارسال شود.
مدیرکل انتقال سیستان و بلوچستان گفت: پس از اولین ساعات حادثه تروریستی کرمان، ۵۱۲ نفر به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند که از این تعداد ۳۷۰ نفر موفق به اهدای خون شدند و با وجودی‌که تاکنون تمامی نیازهای مجروحان این حادثه تأمین شده اما همچنان شمار زیادی از مردم استان جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه می‌کنند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سیستان و بلوچستان، اهدا خون، عملیات تروریستی کرمان، همدلی با مردم کرمان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو