مهلت ثبت‌نام بانوان سیستان و بلوچستان در دومین همایش ملی بانوان تاثیرگذار تمدید شد

دبیر علمی دومین کنگره علمی بانوان تاثیرگذار سیستان و بلوچستان گفت: مهلت ثبت‌نام بانوان استان در دومین همایش ملی بانوان تاثیرگذار تا ۱۳ دیماه جاری تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام بانوان سیستان و بلوچستان در دومین همایش ملی بانوان تاثیرگذار تمدید شد
1402/10/10 - 16:57
تاریخ و ساعت خبر:
178979
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - _سیستان و بلوچستان، صفیه سلیمانی پور دبیر علمی دومین کنگره علمی بانوان تاثیرگذار،گفت : زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حضوری موثر و فعال دارند و باید بیش از پیش از ظرفیت این قشر در بخش های مختلف جامعه بهره ببریم،شبکه سازی بانوان توانمند و تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و سیاسی برای بهره مندی دائم از مهم ترین اهداف کنگره ملی بانوان تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: برگزاری این کنگره در زمینه های علمی، پژوهشی و فناوری، سیاستگذاری و حکمرانی، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورزش در دستور کار قرار گرفت و تمام بانوان استان تا دورترین نقطه جغرافیایی شهر و روستا می‌توانند تا ۱۳دیماه جاری سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با مراجعه به سامانه banooiran.ir برای شرکت در این کنگره ثبت نام کنند.

سلیمانی پور گفت : با توجه به اینکه برگزاری این کنگره فرصتی را فراهم می‌کند تا شبکه سازی بانوان توانمند در استان‌ها تقویت شده و پس از تشکیل بانک اطلاعاتی بتوانیم از ظرفیت آن‌ها به نحو مطلوبی بهره مند شویم داوری نفرات برتر در کارگروه ها بعد از برگزاری کنگره انجام خواهد شد تا فرصتی باشد برای آن دسته از بانوان استان که فرآیند ثبت نام را کامل نکرده اند.

وی تاکید کرد: بانوان استان توجه داشته باشند ثبت نام اولیه در این کنگره ملاک ارزیابی نیست بلکه ضروری است افراد با طی فرایند و بارگذاری مدارک خواسته شده به تحقق اهداف پیش بینی شده این کنگره کمک نمایند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،خانواده،سلامت زنان، زنان سرپرست خانواده ، دبیر علمی دومین کنگره علمی بانوان تأثیرگذار ، استان سیستان و بلوچستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو