فرمانده سپاه سلمان:

روز ۹ دی ، برای ملت ایران و دوستداران انقلاب نقطه امید است

فرمانده سپاه سلمان گفت: روز نه دی می تواند درس عبرتی برای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باشد.
روز ۹ دی ، برای ملت ایران و دوستداران انقلاب نقطه امید است
1402/10/09 - 12:50
تاریخ و ساعت خبر:
178984
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - _سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه برنامه محوری گرامیداشت روز نه دی در زاهدان در گفتگو با خبرنگار زنان ایران گفت : روز نهم دی روز بصیرت و عنایت ویژه خداوند متعال است که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد در این روز مردمان ما با هوشیاری و بصیرت کافی به میدان آمدند و توانستند برنامه های دشمنان قسم خورده ما را نقش بر آب کنند.
فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: روز نه دی هم می تواند درس عبرتی برای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باشد که باری دیگر مردم ما را آزمایش کردند و شکست خوردند و از طرفی دیگر روز نه دی برای مردم شریف ایران و دوست داران انقلاب نقطه امید است.

وی افزود: دشمنان ما باید بدانند آزموده را آزمودن خطاست و مردم ما چه در فتنه سال ۸۸ و چه در فتنه های سال های بعد از آن بصیرت خود را ثابت کرده و نشان دادند که تسلیم دسیسه های دشمن نخواهند شد .
فرمانده سپاه سلمان گفت : نهم دی ماه روز تاریخی است که نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی،برای کشور را رقم زده است، روز نهم دی ماه، روز پایداری بر سر ارزش‌ های دینی و انقلابی است و شعار امسال حماسه نهم د ی ماه، ۹ دی مظهر بصیرت و ولایتمداری و عبور از فتنه»است.

شفائی در پایان با تاکید بر اهمیت انتخابات خاطرنشان کرد: انتخابات فرصت استثنایی برای یک ملت است، چرا که در انتخابات نوع دولت و نوع مجلس توسط ملت تعیین می‌شود، به همین دلیل انتخابات فقط یک حق نیست، بلکه علاوه‌ برآن مسئولیت خطیر و یک وظیفه ملی و دینی است و همانطور که به فضل الهی و با هوشیاری و بصیرت مردم فتنه دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون ناکام مانده است و آن ها نتوانستند این انقلاب شکوهمند را متوقف کنند مردم با حصور در انتخابات اسفند ماه حماسه ای دیگر مثل حماسه ۹ دی خلق خواهند کرد تا بار دیگر حضورشان در صحنه مشتی بر دهان ابر قدرت ها و دشمنان نظام باشد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش گرامی داشت 9 دی، روز بصیرت، عبرت دشمنان، فرمانده سپاه سلمان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو