نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

نگاه توحیدی، جهاد، خلوص نیت، حرکت در مسیر انقلاب، استقامت و پرهیز از غفلت ها از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستانگفت: باید حال و هوای ابتدای دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس را حفظ و به نسل‌های بعد منتقل کنیم.
نگاه توحیدی، جهاد، خلوص نیت، حرکت در مسیر انقلاب، استقامت و پرهیز از غفلت ها  از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی
1402/11/11 - 14:06
تاریخ و ساعت خبر:
189574
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در دیدار مدیران و اعضای ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم ما به برکت انفاس قدسیه حضرت امام‌خمینی(ره) و با نگاه توحیدی برگرفته از منابع دینی توانستند به خداوند متعال تکیه کرده و در انقلاب به پیروزی برسند چرا که با معادلات مادی و ظاهری پیروزی انقلاب ممکن نبود.
وی بیان کرد: مردم ما به پیروزی رسیدند و سالیان سال مقاومت کرده و توانستند تا به امروز بایستند و الگویی برای سایر ملت‌های آزاده باشند و گفتمان انقلاب اسلامی را به کشورهای دیگر صادر کنند و جبهه مقاومت نیز با همین نگاه روز به روز گسترش پیدا کرده و تقویت شد و چیزی که علت وجود یک واقعه می‌شود علت ماندگاری آن هم خواهد بود و ما اگر بخواهیم این انقلاب همچنان سربلند و سرافراز باشد باید همان نگاه توحیدی، جهاد، تلاش، خلوص نیت، حرکت در مسیر انقلاب، استقامت و پرهیز از غفلت را داشته باشیم.همانطور که می بینید فلسطین امروز با فلسطین سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست چرا که در عین مظلومیت، مقاومت مقتدرانه و جانانه‌ای داشته و دشمن را به لرزه انداخته که برگرفته از همین نگاه توحیدی می باشد.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از پیروز انقلاب اسلامی تا کنون اگر عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، دفاعی، امنیتی، اقتصادی و معیشتی را در نظر بگیریم در بسیاری از محورها پیشرفت داشته‌ایم و همچنین متاسفانه در برخی از محورها نیز هنوز دچار مشکل هستیم که پیشرفت‌ها نشأت گرفته از کار شبانه‌روزی، تلاش، مجاهدت‌های خاموش، ایمان، اخلاص و امید و عقب ماندگی‌های ما نیز حاصل از کم‌کاری، دزدی، اختلاس، فساد اخلاقی و فساد اداری است.
وی بیان کرد: شرط ماندگاری انقلاب اسلامی این است که مردم پای کار بیایند چرا که نمونه آن را در تاریخ داریم و با عدم همراهی مردم حتی امام حسین(ع) و حضرت علی(ع) نیز به شهادت رسیدند.ما چنین چیزی را همواره در طول دوران انقلاب تجربه کرده‌ایم و هر زمانی که از مبانی انقلاب فاصله گرفته‌ایم دچار مشکل و از اهداف خود دور افتاده‌ایم و طبق تعبیر مقام معظم رهبری هر چقدر که ما به مبانی اسلام و انقلاب وفادارتر ماندیم پیشرفت ما در آن عرصه بیشتر بوده است.


آیت‌الله محامی گفت: اگر بخواهیم انقلاب ما همچنان سربلند و پیشتاز باشد باید تلاش کنیم تا فرهنگ انقلاب، جهاد، ایثار، مقاومت و حال و هوای ابتدای دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس را حفظ کنیم که در چنین صورتی پیروزی‌ها همچنان استوار خواهد بود.
همچنین باید از فرصت جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنیم تا این حال و هوا را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات و دهه فجر ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند چرا که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود یک انتخابات و رفراندوم است و این جمعیت نشان دهنده میزان حضور مردم است و طیف‌های مختلف در این مراسم حضور پیدا می‌کنند. انتخابات یک رزمایش برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است و رزمایش جهت سنجش میزان آمادگی است و هر چقدر این رزمایش با شکوه و جمعیت بیشتر باشد نشان از آمادگی بیشتر و مستحکم بودن پایگاه انقلاب اسلامی است.
آیت‌الله محامی افزود: یک بخش کار به مردم بر می‌گردد که حضور گسترده در انتخابات داشته باشند و بخش دیگر کار نیز به مسئولان حوزه انتخابات از جمله هیئت‌های اجرایی و و نظارت بر می‌گردد که زمینه حضور پر شور مردم را فراهم کنند آن هم با تعدد و تنوع طیف‌های مختلف کاندیداهایی که در داخل خانواده انقلاب هستند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان،آیت الله مصطفی محامی ، ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر، رموز ماندگاری انقلاب، پرهیز از غفلت ها، خلوص نیت، نگاه توحیدی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو