آمار جدید دیپورت اتباع افغانستان از خاک ایران

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: با تلاش شبانه‌روزی مرزبانان این استان در هنگ مرزی تایباد ۲۰ هزار نفر از اتباع کشور افغانستان دستگیر و از طریق مرز دوغارون طرد شدند.
آمار جدید دیپورت اتباع افغانستان از خاک ایران
1402/11/21 - 19:59
تاریخ و ساعت خبر:
189961
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: با تلاش شبانه‌روزی مرزبانان این استان در هنگ مرزی تایباد ۲۰ هزار نفر از اتباع کشور افغانستان دستگیر و از طریق مرز دوغارون طرد شدند.
سردار مجید شجاع در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای برخورد با حضور غیرقانونی اتباع کشور‌های خارجی در خاک جمهوری اسلامی ایران، مرزبانان و پلیس در داخل کشور با شناسایی افراد غیرمجاز حاضر برخورد قانونی کردند.
وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی ۱۵ روز اول بهمن‌ماه جاری ۲۰ هزار نفر از اتباع کشور افغانستان را که در داخل کشور حضور داشتند از طریق مرز دوغارون طرد و تحویل نماینده کشور افغانستان دادند.
شجاع اعلام کرد: هر یک از اتباع کشور‌های خارجی باید از طریق دروازه‌های رسمی و قانونی وارد کشور شوند در غیر این صورت برخورد قاطع با آن‌ها صورت می‌گیرد.
ایسنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
افغانستان، جمهوری اسلامی ایران، خاک، خراسان رضوی، کشور ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو