دیدار مسئول بسیج جامعه زنان استان با خانواده شهیده طیبه زمانی

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر مسئول بسیج جامعه زنان استان با حضور در منزل شهیده طیبه السادات زمانی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مسئول بسیج جامعه زنان استان با خانواده شهیده طیبه زمانی
1402/11/22 - 10:59
تاریخ و ساعت خبر:
189975
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمانشاه : فرشته همتی در این دیدار که به همراه مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کنگاور انجام شد شهدای زن را نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب برشمرد و اذعان داشت : رشادت های زنان در دوران انقلاب و بزنگاههای پر نشیب و فراز مسیر مقدس دفاع از آرمان‌های امام راحل ره و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مد ظله العالی مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است.

وی حضور زنان در تمام میادین علمی، ورزشی و فرهنگی و مذهبی را نشانگر اهمیت به جایگاه زن در بعد از انقلاب دانست و گفت : زنان همواره در تمامی عرصه ها پا به پای مردان نقش آفرینی کرده اند و در جبهه جهاد نیز بحمدالله تعداد قابل توجهی از شهدا را بانوان به خود اختصاص دادند

مادر شهیده طیبه السادات زمانی نیز در ادامه این نشست حفظ حجاب را از مهمترین ویژگی شهیده طیبه السادات زمانی عنوان و ابراز داشت : دخترم در تمامی تظاهرات هایی که
بر علیه رژیم ظالم شاهنشاهی صورت می‌گرفت.در صف اول حضور داشت و سر دادن فریاد برائت از مستکبران را وظیفه شرعی خود و همه ملت می دانست.

گفتنی است در پایان این دیدار مسئول بسیج جامعه زنان استان با اهداء لوح و هدیه از خانواده شهیده طیبه السادات زمانی تقدیر کرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خانواده شهدا، خانواده شهید طیبه زمانی، مسئول بسیج جامعه زنان کرمانشاه ، الگوی سوم
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کرمانشاه
V
آرشیو