قناعتی عنوان کرد؛

مهم ترین بیماری های کودکان کار/ از کمردرد تا مشکلات پوستی

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، به تشریح مهم ترین بیماری های کودکان کار پرداخت.
مهم ترین بیماری های کودکان کار/ از کمردرد تا مشکلات پوستی
1402/12/02 - 15:19
تاریخ و ساعت خبر:
190398
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حسین قناعتی، در حاشیه بازدید از مرکز جمعیت کودکان کار خیابانی در محله نعمت آباد، کمر درد، انواع عفونت‌ها و مشکلات پوستی، سوءاستفاده‌های جنسی و آسیب‌های روحی را از مسائل غیر طبیعی در سن کودکان کار دانست و افزود: معاونت بهداشت دانشگاه در بخش سلامت، به آسیب‌های اجتماعی وارد شود.
وی، ساخت مرکز جامع رسیدگی به مشکلات کودکان کار را یکی از راهکارهای رفع این مشکل عنوان کرد و افزود: این مرکز باید شامل مدرسه، روانشناس و… باشد تا پاسخگوی بخش عمده این کودکان و رفع نیازهای آنان باشد.
قناعتی با تاکید بر اینکه در کوتاه مدت به امداد رسانی فوری کودکان کار توجه کنیم افزود: در کوتاه مدت منتظر شکل گیری سازمان نباشیم و برای کمک به این کودکان امداد رسانی فوری انجام دهیم تا به هدف اصلی که ایجاد نظم و سازماندهی کودکان است، دست یابیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، مجموعه این اقدامات را با هدف دستیابی به آینده روشن برای کودکان کار دانست و گفت: نکته امیدبخش کودکان کار این است که به دلیل شرایط خاصی که قرار گرفته‌اند، در آینده انسان‌های قوی و قدرتمندی خواهند شد.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کودکان کار، حسین قناعتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو