فقط دختران بخوانند ! |

دختران؛ برگزیده اند برای مأموریت عظیم انسان سازی

عزیزم! دختر برگزیده شده است برای مأموریت عظیم انسان‌سازی...
دختران؛ برگزیده اند برای مأموریت عظیم انسان سازی
1403/02/26 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
193322
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کردستان دخترم هویتت را چگونه یافتی؟ می‌دانی که چرا دختر را «ریحانه خلقت» نامیده‌اند؟ چون که پروردگار عالمیان برای خلقتش سنگ تمام گذاشته! آنجا که زیبایی، لطافت، ظرافت، حیا و عفت، قدرت و نفوذ کلام، آرامش و آسایش را در گوهر ناب وجودش به امانت گذاشته تا چون آیینه‌ای جلوه‌گر جلال و جمال و شکوه الهی گردد.
آرام جانم! دختر باب رحمت و برکت برای پدر و مادر است و خواهر همراه و همدل برادر. زن مایهٔ آرامش و عشق همسر می‌شود و چون تاج مادری بر سر نهد، پرورندهٔ پاک‌ترین مخلوقات هستی است. پس وقتی با آگاهی و عشق، فرزندانش را پرورش می‌دهد و بذر ایمان و اخلاق، حیا و عفت، غیرت و حمیّت را در وجودشان می‌کارَد، در پیِ انجامِ رسالتِ تکوینی خویش است.
گلبرگ طوبایم! این روزهای هجمهٔ شیاطین جن و انس که شاخه چینان هوس‌باز و هوسناک برای شکستن این‌همه حرمت و کرامت، دست دراز کرده‌اند و با شعارهای دروغین، هویت و اصالت پاک برخی دختران و زنان خود فریب و غافل را نشانه رفته‌اند، تنها در «پردهٔ حجاب فاطمی» محفوظ و مصون خواهی ماند. پس مروارید گران‌قدر وجودت را در صدف حجاب به امانت نگاه‌دار تا دستِ آلودهٔ دغل‌بازانی که برای پرپر کردن عصمت و دزدیدن بزرگی روحت دندانِ طمع تیز کرده‌اند، کوتاه گردد.
عزیزم! دختر برگزیده شده است برای مأموریت عظیم انسان‌سازی؛ پس با روحی بزرگ و بزرگوار، قلبی پرمهر و لبریز از عشق الهی، سرشار از عقلانیت و آگاهی برای برداشتن قدم‌های بزرگ آماده‌باش که امروز دنیا در بستر آزمایشی بزرگ و سرنوشت‌ساز است و دشمن در کمین و اینک مهم‌ترین و اصلی‌ترین نقش دختران و زنان این سرزمین، هویت‌بخشی و تمدن‌سازی نسل مهدوی خواهد بود.
دستم را بگیر! هادی و همراهت می‌شوم
انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دختران، انسان سازی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو