فرمانده سپاه لرستان در نشست خبری عملیات حاج عمران:

مادران و همسران جانبازان و شهدا اسوه صبر زینبی، و استقامت هستند

فرمانده سپاه استان لرستان گفت: صبر و استقامت مادران شهدا و جانبازان الگو گرفته از صبر زینبی است.
مادران و همسران جانبازان و شهدا  اسوه صبر زینبی، و استقامت هستند
1403/02/26 - 18:06
تاریخ و ساعت خبر:
193352
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نعمت اله باقری فرمانده سپاه استان لرستان ظهر امروز در نشست خبری عملیات حاج عمران با تبریک روز دختر و ارتباطات به اصحاب رسانه گفت: دفاع مقدس سراسر ایثار و شهادت و از خود گذشتگی بود و در کنار جان فشانی ها رزمندگان مادران و همسران و خانواده های بودند که با صبوری و استقامت غم از دست دادن فرزندان را متحمل می شدند.
وی به استقامت و پایداری مادران، دختران و همسران شهدا اشاره کرد و افزود: مادری که فرزند خود را و همسری که شوهرش شهید شد.؛ دختری که پدرش در راه خدا به درجه رفیع شهادت نایل آمد خم به ابرو نیاوردند و استقامت و پایداری از خود نشان دادند.

سردار باقری تعداد جانبازان قطع نخاعی لرستان را ۷۰ نفر برشمرد و خاطر نشان کرد: در استان لرستان، ۷۰جانباز قطع نخاعی است که در کنار این عزیزان مادران و همسرانی هستند که از آنها پرستاری میکنند پرستاری از جانباز قطع نخاعی صبر زیادی بایستی متحمل شد و همسران این جانبازان با صبر زینبی خود از آنها پرستاری میکنند.

وی به صبر و از خود گذشتگی جانباز قطع نخاعی بنام گودرزی اشاره کرد و افزود: همسر این جانباز با روحیه بالا پس از سال های که از دفاع مقدس میگذرد با صبر و از خودگذشتگی خود از جانباز قطع نخاعی زینب وار پرستاری میکند.
باقری تصریح کرد: اگر مردم و خانواده های آنها جنگ را پشتیبانی نمیکردند اداره جنگ سخت بود.
فرمانده سپاه استان لرستان برنامه های سالروز عملیات حاج عمران را برگزاری یادواره شهدای عملیات حاج عمران در دهکده مقاومت خرم آباد و اعزام خانواده شهدای عملیات حاج عمران به مناطق حاج عمران و تجلیل از دست اندرکاران کنگره ۶۵۵۹ شهید استان و همچنین تقدیر از خبرنگاران کنگره عنوان کرد.
خبرنگار: کبری دریکوند
عکس: سمیه روزبهانی
انتهای پیام /

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه استان لرستان ، نشست خبری عملیات حاج عمران، همسران و مادران شهدا، اسوه های صبر ، الگوهای مقاومت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
لرستان
V
آرشیو