اردبیل در عزای سیدالشهدای خدمت گریست

مردم حسینی اردبیل در گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش در پیاده رو عالی قاپو در زیر بارش باران بهاری ‌که اشک های مردم را همراهی می کردند برای قدردانی از رئیس جمهور شهید و همراهانش از کوچک و بزرگ و پیر و جوان ‌و زن و مرد همه آمده بودند.
اردبیل در عزای سیدالشهدای خدمت گریست
1403/03/03 - 20:14
تاریخ و ساعت خبر:
193697
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در این مراسم که با شعرخوانی شعرا و مداحی مداحان اهل بیت در وصف شهید رییس جمهور همراه بود، حال و هوای خاص و معنوی بر مراسم حاکم شده بود گویا چشمان اشکبار همه سخن می گفتند از داغ دل عزیزانی که در راه خدمت به میهن خود را فدا کرده بودند گروه‌های مختلف عزاداری و دسته جات سینه زنی در این بین با برافراشته کردن پرچم‌های عزای حسینی و همچنین عکس‌هایی که برخی از شرکت‌کنندگان در دست گرفته بودند نشان از قرب و نیت خالصانه شرکت‌کنندگان در ادای احترام و تکریم به رئیس جمهور فقیدشان بود تا در تاریخ و صفحات ماندگار این کشور جاودانه و ابدی بماند.
مراسم با قرائت کلام الهی و نثار فاتحه بر روان رئیس جمهور شهید و همراهانش آغاز شد و بعد از دقایقی بارش باران شروع شد و مردم داغ دار اردبیل در زیر باران حزن و اندوه و عزاداری خود را با مدیحه سرایی و سینه زنی در سوگ شهدای خدمت نشان دادند .
یکی از شعرای مطرح اردبیل در این مراسم شعری را در وصف رییس جمهور شهید قرائت کرد که در 2 بیت آن آمده است:
«بوسه زد بر خنجر سخت بال بالگر/بال زخمی گشت، بر هم ریخت حال بالگرد
هشت عاشق، هشت خادم، هشت دلبر پر زدند/شاهد پرواز یاران شاهد حال بالگرد»











بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اردبیل، گرامی داشت یاد شهید سیدابراهیم رئیسی، شهادت رئیس جمهوری سیزدهم
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: