راهپیمایی روز قدس | اعلام حمایت از زنان و کودکان غزه ، توسط بانوان کفن پوش اردبیلی

بانوان کفن پوش اردبیل نیز به همراه خانواده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و حمایت قاطع و همه جانبه خود را از مظلومان سرزمین اشغالی فلسطین و از جمله مادران و کودکان ستم دیده به نمایش گذاشته و از استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی کودک کش اعلام بیزاری کردند.
راهپیمایی روز قدس | اعلام حمایت از زنان و کودکان غزه ، توسط بانوان کفن پوش اردبیلی
1403/01/18 - 15:02
تاریخ و ساعت خبر:
191947
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بانوان کفن پوش اردبیل نیز به همراه خانواده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و حمایت قاطع و همه جانبه خود را از مظلومان سرزمین اشغالی فلسطین و از جمله مادران و کودکان ستم دیده به نمایش گذاشته و از استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی کودک کش اعلام بیزاری کردند.

در این راهپیمایی شعارهای «الله اکبر»، «لااله الاالله»، «محمدرسول الله»، «هیهات من الذله» «فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم»، «اردبیللی اویاخدی انقلابا دایاخدی»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و دیگر شعارها و پیام های انقلابی و ضداستکباری پرهیاهوتر از سال های گذشته نواخته شد تا خروش مرم این سرزمین بار دیگر مستکبران این روزگار را به لرزه درآورد.

از دیگر بخش های فرهنگی و هنری برپایی ایستگاه‌هایی برای کودکان، نوجوانان و جوانان تا در کنار کارهای هنری و فرهنگی، بیشتر از گذشته با ابعاد جنایت 77 ساله رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین پاک و مقدس فلسطین و قدس شریف آشنا شده و ابعاد این جنایت‌ها را به نظاره بنشینند.

زنان کفن پوشی نیز در حالی که به صورت نمادین کودکان مظلوم فلسطین را در آغوش گرفته بودند در مسیر راهپیمایی حاضر شدند که بر روی کفن آنها نوشته شده بود ما ملت امام حسین (ع) هستیم.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس در اردبیل در حالی از جوامع جهانی به خاطر سکوت مرگبار انتقاد کردند که همراهی آنها با کشتار بی رحمانه در غزه و رفح نمایشی از دموکراسی دروغین غرب و آمریکای جنایتکار است.
راهپیمایی روز یوم الله قدس به مصلی و صدور قطعنامه و سخنرانی نماینده مردم اردبیل در مجلس ختم شد و راهپیمایی کنندگان با حرکت به سمت میعادگاه های نمازجمعه در این امر عبادی – سیاسی شرکت کردند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهپیمایی روز قدس ، بانوان کفین پوش ، اردبیل، حمایت از کودکان و زنان غزه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو