صبح امروز؛

اولین جلسه افتتاحیه جشنواره استانی فردُخت در حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی برگزار شد

با همت بسبج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین ( ع) استان ایلام اولین جلسه استانی جشنواره فردُخت در سالن جلسات مرفوک سپاه امیرالمومنین(ع) با ریاست سرهنک نصراللهی معاون هماهنگ کننده سپاه استان و با حضور نمایندگان نهادها، ادارات و سازمان برگزار شد.
اولین جلسه افتتاحیه جشنواره استانی فردُخت در حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی برگزار شد
1403/04/19 - 14:50
تاریخ و ساعت خبر:
195412
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از ایلام، "زهرا جمالی" مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: جشنواره فردُخت (مد و لباس ایرانی اسلامی) با هدف جریان سازی در حوزه مد و لباس مطابق با گفتمان انقلاب اسلامی و تولید پوشاک عفیفانه جهت ارتقای پوشش اجتماعی محور برگزار شد.
وی اظهار داشت: این جشنواره مد و لباس برای هم افزایی میان طراحان و ارتقا کیفیت کارگاه‌های تولیدی و تولید پوشاک با کیفیت مطابق‌ با فرهنگ ایرانی و هم چنین با قیمت مناسب برای اولین بار در سطح استان برگزار می شود.
وی ضمن تشریح جشنواره فردُخت گفت: فراخوان در سه عرصه رقابتی در بخش اثر ، بخش طراحی و بخش تحقیق و پژوهش ارائه آثار علمی در سطوح دانش آموزی ، ویژندها و آزاد از ۲۳ تیرماه آغاز می گردد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) هم چنان ادامه داد: اجرای دوره‌های آموزشی با هدف شناسایی و توانمندسازی افراد مستعد و علاقمند به شرکت قبل از اتمام مهلت فراخوان برای هر نفر شرکت کننده برپایی نمایشگاه از آثار رسیده از دیگر برنامه های جشنواره است.
جمالی بیان کرد : اعلام فراخوان و ثبت نام از شرکت کنندگان در جشنواره از ۲۳ تیر ماه و تا ۳۱ شهریورماه می باشد و داوری آثار ارسال شده در ۱۰ مهر ماه انجام می شود
وی افزود: بازه زمانی ۱۰ تا ۲۰ مهرماه مرحله اصلی جشنواره می باشد که برپایی نمایشگاهی از آثار ارسالی و اختتامیه را شامل می شود.
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ایلام ، هفته حجاب و عفاف ، جلسه افتتاحیه جشنواره استانی فردُخت، مد و لباس ایرانی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
ایلام
V
آرشیو