جشنواره فرهنگی ورزشی مسئولان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی بهارستان برگزار شد

همزمان با بزرگداشت هفته دولت جشنواره فرهنگی ورزشی مسئولان بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهارستان در پارک بانوان نسیم شهر برگزار شد.
جشنواره فرهنگی ورزشی مسئولان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی بهارستان برگزار شد
1403/06/14 - 12:20
تاریخ و ساعت خبر:
197567
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - معصومه نسودی در حاشیه جشنواره فرهنگی ورزشی مسئولان امور بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، ضمن تشکر از رویکرد فرماندار بهارستان در ترویج ورزش بین کارکنان به ویژه بانوان شاغل، گفت: امیدواریم سایر دستگاه‌های اجرایی نیز با رویکرد توسعه فرهنگ ورزش همگانی در بین کارمندان خود، در جهت ارتقای نشاط و حفظ سلامت سرمایه‌های انسانی کشورمان گام بردارند و یاری‌گر ما در ورزش همگانی باشند.
مسئول امور بانوان فرمانداری بهارستان با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ورزش در بین بانوان شاغل، تصریح کرد: بانوان شاغل به دلیل شرایط کاری و نقش مهمی که در خانواده دارند بیشتر از سایرین در معرض آسیب‌های ناشی از فقر حرکتی قرار دارند و بایستی ورزش و فعالیت بدنی را در برنامه روزانه خود قرار دهند.
نسودی افزود: این مسابقات ورزشی به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت و در راستای توسعه ورزش، افزایش نشاط اجتماعی، ارتقای سطح سلامت بانوان و ترغیب بانوان به ورزش های همگانی برگزار شد.
لازم به ذکر است، این جشنواره فرهنگی ورزشی با همکاری امور بانوان و خانواده فرمانداری بهارستان، مدیریت امور فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نسیم شهر و اداره ورزش و جوانان بهارستان در پارک بانوان نسیم شهر برگزار شد.




انتهای خبر / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشنواره فرهنگی ورزشی، مسئولان امور بانوان بهارستان، پارک بانوان نسیم شهر، هفته دولت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تهران
V
آرشیو