امید رویش:

تولد اولین نوزاد در تسهیلات زایمانی مرکز مردهک شهرستان عنبراباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد از انجام اولین زایمان موفق در تسهیلات زایمانی مرکز شهر مردهک و تولد نوزاد به همت پرسنل این مرکز خبر داد.
تولد اولین نوزاد در تسهیلات زایمانی مرکز مردهک شهرستان عنبراباد
1403/06/26 - 10:02
تاریخ و ساعت خبر:
197973
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد از انجام اولین زایمان موفق در تسهیلات زایمانی مرکز شهر مردهک و تولد نوزاد به همت پرسنل این مرکز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبراباد،مهندس حمید مولایی گفت: در ساعت ۱ بامداد امروز ۲۱ شهریورماه پس از اعزام مادر باردار توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به تسهیلات زایمانی و گزارش شروع دردهای زایمانی سریعا اقدامات لازم و تکمیلی توسط ماما و پرسنل مرکز انجام گردید و بدین ترتیب اولین نوزاد بصورت زایمان طبیعی در تسهیلات زایمانی شهر مردهک به دنیا آمد

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد ادامه داد، که حال مادر و فرزند خوب و مساعد است و پس از گذشت ۱۲ ساعت تحت نظر تیم سلامت در مرکز ، هر دو با انتقال به منزل در روستای تیغ سیاه در سلامت کامل به سر می برند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کرمان، شهرستان عنبرآباد، تولد اولین نوزاد تسهیلات زایمانی مرکز مردهک ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کرمان
V
آرشیو