برگزاری همایش بین المللی وحدت و مقاومت در شهرستان زاهدان پایتخت وحدت اسلامی

همایش بین المللی وحدت و مقاومت به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با حضور نمایندگان از جبهه مقاومت مردم مظلوم فلسطین، نمایندگانی از کشورهای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان و علمای اهل تسنن و تشیع کشوری و استانی در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید .
برگزاری همایش بین المللی وحدت و مقاومت  در شهرستان زاهدان پایتخت وحدت اسلامی
1403/06/29 - 17:36
تاریخ و ساعت خبر:
198123
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت سرباز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار زنان ایران در خصوص اهمیت وحدت در کشور گفت: تفکر اصیل و انسانی و احترام به سنن، عقاید، عواطف و اعتقادات مؤمنان وحدت آفرین بوده و این وحدت نوید بخش آینده ای روشن برای کشور است بنابراین شیعه و سنی باید در کشور طوری با یکدیگر متحد باشند تا دشمن فکر ایجاد اختلاف بین مردم را در سر خود پرورش ندهد.
مولوی عنایت‌الله رسولی‌زاده اظهار کرد: جامعه امت اسلامی نیازمند اتحاد، انسجام و وحدت دارد چون زمانی که شیعه و سنی با یکدیگر متحد باشند مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام خواهند زد.
وی بیان کرد: مسلمانان، علما و بزرگان دین بارها با هوشیاری و حفظ وحدت، مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان زده و ثابت کرده اند توطئه‌های آن‌ها هیچگاه باعث بدبینی در میان مذاهب اسلامی و دوری مسلمین از هم نمی‌شود.
امام جمعه اهل سنت سرباز با اشاره به اینکه هفته وحدت با شناخت امام خمینی(ره) از توطئه‌های دشمنان اسلام بنیانگذاری شد، خاطرنشان کرد: شیعه و سنی از اوایل انقلاب تاکنون حرفشان وحدت بوده و است و امروز نیز وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان زبانزد خاص و عام است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش بین المللی وحدت و مقاومت ، شهرستان زاهدان، هفته وحدت ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیستان و بلوچستان
V
آرشیو