پویش اهدای خون پیروان ادیان توحیدی

آشنایی پرستاران با مراقبت های چشم پزشکی/چشم ها می توانند نشانه های خیلی از بیماریها باشند

سمینار پرستاری چشم به منظور ارتقای آگاهی فردی پرستاران در زمینه بیماری های چشمی ، مراقبت های قبل و بعد از جراحی در سی و سومین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران برگزار میشود.
آشنایی پرستاران با مراقبت های چشم پزشکی/چشم ها می توانند نشانه های خیلی از بیماریها باشند
1403/07/11 - 10:27
تاریخ و ساعت خبر:
198690
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به نقل از روابط عمومی انجمن چشم پزشکی ایران ؛ دکتر آسیه اسحاقی استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران ، متخصص چشم و فلوشیپ قرنیه و مسئول سمینار پرستاری در سی و سومین کنگره چشم گفت : سی و سومین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران با حضور چشم پزشکان و اعضای هیات علمی صاحب نظر از سراسر ایران در تهران برگزار می شود . برگزاری سمینارپرستاری چشم یکی از مهمترین برنامه های این کنگره به شمار می رود.
وی گفت : انجام معاینات چشمی در زمان مناسب به منظور تشخیص علائم چشمی امری ضروری برای حفظ سلامت عمومی بدن است . چشم ها می توانند نشانه های خیلی از بیماریهای سیستمیک مثل دیابت ، پرفشاری خون ، بیماریهای روماتیسمی و بعضی از بیمار های عفونی را به ما نشان دهند.
وی ادامه داد با توجه به حساسیتی که درمانها و اعمال جراحی چشمی دارند نیاز است پرستاران ما بصورت تخصصی بتوانند مراقبت های قبل و بعد از انجام اعمال جراحی چشمی را بیاموزند و علاوه بر اینکه اطلاعات کلی از انواع بیماریهای چشمی به ویژه در موارد اورژانس و مشکلات چشمی تهدید کننده بینایی را کسب کنند ،بتوانند در روند درمان بیماران نقش موثری در کنار همکاران چشم پزشک ایفا کنند.
مسئول برنامه پرستاری کنگره چشم اعلام کرد : این سمینار با امتیاز بازآموزی و محوریت کسب اطلاعات کلی در مورد انواع بیماری های چشم و مراقبتهای قبل و بعد از عمل جراحی چشم برای پرستاران برگزار میگردد.
یاداور میشود سی و سومین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران از ۷ تا ۱۰ آبان در مرکز همایش‌های رازی تهران برگزار می شود.
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پرستاران،چشم پزشکی،بیماری،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بهداشت و سلامت
V
آرشیو