شادباش ایران برای عید صهیونیست

دیروز آسمان تل‌آویو توسط جمهوری اسلامی ایران نورافشانی شد و ضربات مهلکی بر صهیونیستی وارد شد تا در شب یهودی، شادی مضاعف را تجربه کنند و برای هر سوراخ موشی به قیمت لاکچری هزینه پرداخت کردند.
شادباش ایران برای عید صهیونیست
1403/07/11 - 07:02
تاریخ و ساعت خبر:
198706
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کردستان، امشب آغاز باشکوه عملیات وعده صادق ۲ بود که چند ماهی می‌شد همه ایرانی‌ها انتظار آن را می‌کشیدند و با تأخیری که از سر تدبیر راهبردی نظامی جمهوری اسلامی ایران بود اجرا شد و یک جهنم واقعی برای صهیونیست‌ها در شب عید یهودی برگزار شد.
غرور و شادی ایرانیان امشب با همه برادران و خواهران جبهه مقاومت شریک شده بودند و تمام ایران یک‌صدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و با تمام وجودشان با امام عصر (عج) پیمان بستند که تا پای جان از مقاومت و مکتب استکبار ستیزی حمایت خواهند کرد.
امشب غرش موشک‌های مقاومت یک صدا و یک جهت به پرواز درآمدند، هدف نابودی هیمنه پوشالی صهیونیستی در منطقه بود که با کشتار انسان‌های بیگاه در غزه و فلسطین و ترور شخصیت‌های محور مقاومت، در دل سران عرب بی‌خاصیت وحشت به پا کرده بودند که اگر اقدامی کنند و یا یک ذره اعتراضی داشته باشند، کشته خواهند شد، امشب ورق به طور کامل برگشت و حساب دست خیلی‌ها آمد.
موشک پشت سر موشک، دیگر رسانه‌های مخالف و سانسور کنندگان اخبار نتوانستند هیبت باشکوه موشک باران ایران اسلامی و جبهه مقاومت را ماست مالی کند و زیبای اوج این عملیات در این جا است که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای روز گذشته با ارسال پیام به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها، اعلام کرده بود که امشب انتقام خواهد گرفت و هیچ قدرتی توان پیشگیری از آن را ندارد.
وقتی به عملیات تروریستی شهادت سید مقاومت نگاه می‌کنیم، می‎بینیم که رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت تسهیلاتی و اطلاعاتی آمریکایی، بدون اعلام قبلی و در یک معادله غیرمنصفانه با ۸۵ بمب یک تنی در یک نقطه از لبنان توانست یک نفر را به شهادت برساند و برای این اقدام چه‌قدر ذوق‌زده شده بود؛ ولی جمهوری اسلامی ایران با اعلام قبلی و بدون حمایت هیچ قدرت ثالثی، شب عید یهود را برایشان به جهنم سوزان تبدیل کرد.
امروز دیگر کسانی که خود را به خواب غفلت زده بودند و گمان می‌کردند که صهیونیست‌ها به یک سطح از قدرت رسیده‌اند که دیگر به هیچ وجه نمی‌توان از قدرت نظامی آن جلوگیری کرد و باید برای ایجاد بستر تعامل گام برداشت و در قبال تمام جنایاتی که در جهان اسلام و در تهران مرتکب می‌شود، خویشتن‌داری کرد و به قول بنی‌صدر، زمین بدهیم تا فرصت داشته باشیم، فهمیدند که قدرت امروز به ایمان و ترس از خداوند ارتباط دارد نه هیمنه پوشالی.
به اذعان صریح دشمنان قسم‌خورده ملت مظلوم ایران اسلامی، موشک باران امشب ایران علیه رژیم جعلی صهیونیستی، عملیات وعده صادق ۲، در میزان شلیک موشک و برخورد با هدف مورد نظر، ۲ برابر عملیات وعده صادق اول بود و این موضوع خود به این معنا است که ایران از یک قدرت واقعی در میدان برخوردار است و می‎تواند در زمانی که کسی فکرش را نمی‌کند، سریع و کوبنده عمل کند.
بازی با دُم شیر سر شکستن هم دارد، مادامی که استکبار جهانی در نقش روباه صفتان سران عرب را به زیر پنجه خود کشیده و با گستاخی تمام آنها را گاو شیرده می‌نامند، جمهوری اسلامی ایران در نقش شیر بیشه وارد میدان می‌شود و بازی شیطان صفتان را وارونه خواهد کرد و آبروی نداشته سگ ولگرد را در منطقه خواهد برد و یک زخم کاری بر بدن آمریکا وارد خواهد ساخت.
قدرت موشکی امشب ایران اسلامی برایند کوچکی از دستاوردهای دکترین نظامی است که حدود ۲ دهه پیش از امروز در رزمایش‌ها به نمایش گذاشته شده است و خداوند فقط می‌داند که قدرت اصلی موشک‌های قوی‌تر و دستاوردهایی که تاکنون رونمای نشده است، چه میزان تخریب پذیر و نابود کننده است، فرزندان شهید طهرانی مقدم در کنار مردم ایران با افتخار ایستاده‌اند و نشان دادند که در هیچ مناظره‌ای با دشمن، قدرت موشکی و هسته‎ای قابل بحث نخواهد بود.
بدون شک ضرب‌شست امشب جمهوری اسلامی ایران، انتقام ضجه‌های کودکان و زنان بی‌گناه غزه و فلسطین را گرفت و با توجه به فرصت پیش‌آمده و اتفاقی که این رژیم جعلی صهیونیستی تجربه کرد، باید منتظر انتقام سخت ایران در انتقام کامل شهدای جبهه مقاومت باشند؛ زیرا این عملیات تنها یک سیلی کوچک برای تنبیه بزرگ‌تر است، به امید روزی که جشن نابودی کامل رژیم صهیونیستی را در تمام کشور برپا کنیم.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
عملیات وعده صادق ، نابودی صهیونیسم ، پیروزی جبهه مقاومت، انتقام سخت ، موشک باران سرزمین های اشغالی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کردستان
V
آرشیو