مشخصات فنی ریلمی GT Neo 7 فاش شد؛ تراشه پرچمدار کوالکام

گوشی جدید ریلمی احتمالاً به نمایشگر گیمینگ و پردازنده‌ی پرچمدار کوالکام مجهز خواهد بود.
مشخصات فنی ریلمی GT Neo 7 فاش شد؛ تراشه پرچمدار کوالکام
1403/07/15 - 10:08
تاریخ و ساعت خبر:
198770
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ریلمی در ماه اردیبهشت گوشی قاتل پرچمدار GT Neo 6 را معرفی کرد و حالا برای رونمایی از نسل بعدی آن آماده می‌شود.
براساس پست یک افشاگر در ویبو، زمان‌ رونمایی از GT Neo 7 جلو افتاده است، اما تاریخ دقیق آن هنوز معلوم نیست. اکنون برخی مشخصات فنی این گوشی فاش شده‌اند.
گفته می‌شود که GT Neo 7 به صفحه‌نمایش گیمینگ تخت ۶٫۸ اینچ با وضوح 1.5K، تراشه‌ی پرچمدار پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام که فعلاً در صدر بنچمارک انتوتو قرار دارد، باتری بزرگ و پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی مجهز است.
هنوز مشخص نیست که «نمایشگر گیمینگ» دقیقاً به چه ویژگی‌ای اشاره می‌کند؛ ممکن است نرخ نوسازی متغیر ۱۴۴ هرتز برای GT نئو ۷ در نظر گرفته شده باشد. این گوشی برخلاف نسل قبلی خود که از اسنپدراگون 8s نسل ۳ بهره می‌برد، نسخه‌ی قدرتمند پردازنده‌ی کوالکام را در خود جای‌ می‌دهد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی ریلمی مدل GT نئو ۷ تا پیش از شروع تعطیلات ۲۰۲۵ رونمایی خواهد شد و قیمت گوشی نسبت‌ به دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ که به‌زودی وارد بازار می‌شوند، بسیار رقابتی‌تری خواهد بود.
زومیت
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ریلمی GT Neo 7، اطلاعات، فناوری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فناوری اطلاعات
V
آرشیو