برای نخستین بار در استان؛

یادمان زن و دفاع مقدس در ارومیه رونمایی شد

به منظور شناسایی و معرفی اماکن مهم حماسه آفرینی بانوان، یادمان زن و دفاع مقدس با حضور مسئولان در ارومیه رونمایی شد.
یادمان زن و دفاع مقدس در ارومیه رونمایی شد
1403/07/15 - 16:41
تاریخ و ساعت خبر:
198874
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از آذربایجان غربی، یادمان زن و دفاع مقدس طی آئینی با حضور سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ارومیه رونمایی شد
در این آئین، تابلو شناسنامه ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ مسجد تاریخی حاج عبدالله در ارومیه که یکی از ستادهای پیشگام در اعزام رزمندگان اسلام و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جبهه‌های حق علیه باطل بوده است، در محوطه این مسجد نصب و در معرض دید مردم قرار گرفت.
این مراسم با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مقاومت همچنین شناسایی و معرفی اماکن مهمی که یادآور خلق حماسه‌ بانوان در هشت سال دفاع مقدس است، با حضور مسئولان، خانواده معظم شهداء، بانوان پیشکسوت و ایثارگر فعال در ستادهای پشتیبانی دفاع مقدس، اصحاب رسانه، دختران دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی و ... به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی و با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، کنگره ملّی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد.
تجلیل و تکریم از بانوان فعال ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ حاج عبدالله، روایت‌گری و خاطره‌گویی توسط بانوی مجاهد و مبارز ام‌‌کلثوم نعمتی مسئول بانوان و فاطمه اسدالله بینا از اعضای فعال ستاد پشتیبانی مسجد حاج عبدالله از جمله برنامه‌های اصلی این آیین بود.
برپایی میز خدمت و مشاوره توسط سازمان انتقال خون، برپایی ایستگاه نقاشی توسط نوآموزان مهدهای قرآنی بسیج جامعه زنان، ساخت قلک توسط کودکان برای جمع‌آوری کمک به جبهه مقاومت و کودکان غزه، اهدای هدایا به نوآموزان، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، راه‌اندازی ایستگاه قاب ماندگار برای عکس یادگاری با تمثال شهدای محور مقاومت و راه‌اندازی موکب حضرت زهرا(س) از برنامه‌های جانبی این آیین بود.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادمان زن و دفاع مقدس، ارومیه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو