یادداشت؛

ضرورت تکثیر نسل پاک در تحقق حکومت مهدوی

یکی از ابعاد جنگی دشمن، نابودی نسل از طریق شراکت در اموال و اولاد است که موجب تولید نسل بی‌کیفیت و مانع هدایت آنها می‌شود، لکن نبرد امروز به دلیل استفاده از ابزارهای پیشرفته‌تری اعم از علم، هنر، رسانه و تکنولوژی دشوارتر و قدرت مسخ‌کنندگی‌اش افزون‌تر است.
ضرورت تکثیر نسل پاک در تحقق حکومت مهدوی
1403/07/21 - 13:12
تاریخ و ساعت خبر:
198894
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان تهران؛ الهه سادات هاشمی در یادداشتی نوشت: به منظور شناخت و درک جایگاه و نقش زنان در محور مقاومت، در گام نخست می‌بایست چیستی، چرایی و چگونگی صحنه نبرد و ابعاد جنگی که دشمن آغاز کرده است را با اقتباس از آیات قرآن شناسایی کرد.
ابلیس به عنوان اولین دشمن بشریت از ۷۵۰۰ سال پیش که هبوط آدم رقم خورد، جنگ اصلی و بنیادین خود را با عنوان احتناک ذریه کلید زد که بدترین نوع جنگ و از فتنه و ابتلا نیز سخت‌تر است.
اما احتناک به چه معناست؟
اِحتناک (لجام زدن) بر انسان است، حَنَک افساری است که بر دهان اسب می‌زنند. اگر شیطان بر انسان لِجام زده باشد، یعنی اراده را از انسان گرفته و مانند اسب به دنبال خویش می‌برد، این‌جاست که انسان دیگر نمی‌تواند با وسوسه‌های شیطان مخالفت نماید و این نوع از تسلط از خطرناک‌ترین تصرفات شیطانی است.
خداوند متعال در سوره اسرا آیه ۶۲ می‌فرماید: «قَالَ أَرَأَيْتَکَ هَذَا الَّذِي کَرَّمْتَ عَلَيَّ لَئِنْ أَخَّرْتَنِ إِلَي يَوْمِ الْقِيَامَةِ لَأَحْتَنِکَنَّ ذُرِّيَّتَهُ إِلَّا قَلِيلًا»، ابلیس خطاب به خداوند گفت: آيا ديدي اين کسي را که بر من برتري دادي؟
اگر مهلتم دهي و مرگ مرا تا روز قيامت به تأخير افکني قطعا تمام نسل او به جز اندکي از آنان را لجام خواهم کرد و در پي خويش خواهم برد (اسراء/۶۲).
در آیاتی دیگر نیز آمده است که ابلیس خطاب به پروردگار قسم می‌خورد که همه نسل آدم را گمراه خواهم کرد،
نخواهم گذاشت ذریه آدم تو را عبادت کنند و از چپ و راست و پشت سر و روبرو، بر آنها در می‌آیم و آنان را شاکر نخواهی یافت، ابلیس در طول تاریخ نیز این تهدید خود را عملی کرده است و هر جا که ذریه ناب و خالص حضرت آدم در صدد نهایی کردن اقدام خود بود با موجی از شیاطین روبرو می‌گشت که احتناک ذریه می‌کردند.
این روند احتناک به این صورت بود که یا ذریه را نابود می‌کردند و یا از طریق شراکت در اموال و اولاد انسان موجب تولید نسل بی‌کیفیت شده و مانع هدایت آنها می‌شدند (و شارکهم بالاموال و اولاد).
از هابیل و حضرت موسی و یوسف و یحیی و عیسی گرفته که ذریه‌ای از آنان نماند تا دوره امام هادی و حسن عسگری علیهما السلام که محکوم به زندگی در خانه سازمانی شدند تا در صورت فرزنددار شدن، ذریه نابود گردد.
لکن امروز نبرد دشوارتر شده است، چرا که ابلیس ابزارهای پیشرفته‌تری را به کار بسته است، از علم و هنر و رسانه و تکنولوژی کمک گرفته است تا قدرت مسخ‌کنندگی‌اش افزون‌تر گردد و بوقچی‌های نشر رجس و پلیدی باشند، با تعریف این ساحت از جنگ ذریه ابلیس با ذریه حضرت آدم، به نقش و ماموریت بانوان بیش از پیش پی می‌بریم.
اکنون زمانه‌ای است که ابلیس با تمام جنود انسی و جنی خویش بر روی دختران و زنان مسلمان متمرکز شده است و هر آنچه در توان دارد به کار می‌بندد تا مبادا مادرانی باشند که از رحم آنان ذریه پاک حاصل آید که امتداد حرکت انبیا باشند.
و نه فقط دختران و زنان بلکه مردان و پسران مسلمان را با زنای ذهنی به ملعبه‌هایی گرفته است تا ذهن و فکر سالمی جهت تولید نسل با کیفیت نداشته باشند، چرا که می‌دانیم یکی از مولفه‌های امت آخرالزمانی و یارانش حلال‌زادگی آنان است و جوامعی که از این سنجه برخوردار نیستند امکان نقش‌آفرینی در تحقق حکومت مهدوی از آنان سلب گشته است.
بر اساس آماری که مراکز مطالعاتی و اندیشکده‌های غربی نشر داده اند مانند world family map آمار تولدهای خارج از چهارچوب خانواده در بسیاری از کشورهای غربی همچون کلمبیا با ۸۲ درصد و فرانسه با ۵۵ درصد رو به افزایش است. خوشبختانه این آمار درکشورهای مسلمان به جز چند مورد صفر بوده است، لکن می‌بایست هوشیار بود که ابلیس به خدشه‌دار نمودن نعمت حلال‌زادگی در میان مسلمانان کمر بسته است و با امپراطوری رسانه‌ای خود با مقوله‌های همچون فمنیزم، رومانتیسیزم در حال ترویج این حرام الهی و خانواده ستیزی است و با ترفندهای به سبک ساینتیزاسیون آن را توجیه می‌کند.
می‌بایست در نظر داشت که پیامد خانواده ستیزی مطلقا چیزی جز رجس و پلیدی نیست. باری‌تعالی در آیه ۱۲۵ سوره انعام، شرح صدر را عامل پذیرش اسلام و هدایت می‌داند و شرح صدر در اثر پاکی و طهارت نفس و روح پدید می آید و متقابلا ضیق صدر نیز در اثر ناپاکی و پلیدی، حال که جبهه نبرد و حربه دشمن آشکارتر گشته ، فلذا نقش استراتژیک و راهبردی زنان و مردان در طول تاریخ و در جبهه حق نیز به مثابه آن عیان‌تر می‌گردد.
انسان مهمترین عنصر خلقت است، چنان‌که باری‌تعالی پس از خلقت انسان به خود آفرین گفت (فتبارک الله احسن الخالقین/ مومنون ۱۴)، این نکته حائز اهمیت است که چه کسانی در این مسئله خلقت شریکند؟ جز پدر و مادر، از این روست که زن و مرد مسلمانی که از شرکت در این ساختار ذریه و تولید نسل پاک و نقش‌آفرینی تحقق حکومت مهدوی به دلایل مختلف اعم از سرگرمی‌ها و غفلت‌های دنیوی محروم می‌شوند، قطع به یقین دچار خسارتند.
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تکثیر نسل، ذریه پاک، حکومت مهدوی، امت آخرالزمان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مناسبت ها
V
آرشیو