ویرانه‌های غزه ساختار ادعایی حقوق بشر غریی را نابود کرد/ طوفان الاقصی سبب ساز فروپاشی لیبرالیسم می‌شود؟

ویرانه‌های اخرالزمانی که صهیونیست‌ها در غزه از خود به‌جای گذاشته‌اند و ابایی ندارند آن را در لبنان تکرار کنند دقیقا پشته و ویرانه‌ای از آرمان‌های آزادی‌خواهانه و لیبرالی در غرب ایجاد کرده است.
ویرانه‌های غزه ساختار ادعایی حقوق بشر غریی را نابود کرد/ طوفان الاقصی سبب ساز فروپاشی لیبرالیسم می‌شود؟
1403/07/18 - 10:03
تاریخ و ساعت خبر:
198921
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - طوفان الاقصی عملیاتی بود که جهان را دستخوش تغییرات فکری و سیاسی و... کرد و به نظر می‌رسد تبعات آن دامن غرب را خواهد گرفت.
‌طوفان الاقصی عملیاتی که منطقه خاورمیانه و جهان را دستخوش تغییرات جدی کرد، یکساله شد. طی یکسال گذشته رژیم صهیونیستی نشان داده که تا چه میزان خوی وحشی‌گری و خونخورانه دارد؛ موضوعی که برای جهانیان امروز یک امر محرز و مسلم است.
‌اخیرا فرانسه که از‌جمله همپیمانان صهیونیست‌ها به شمار می‌رود عنوان کرده است که برای از کار انداختن این ماشین کشتار باید از ارسال تسلیحات به اسرائیل خودداری شود. "امانوئل ماکرون" رییس جمهور فرانسه مشخصا این مواضع را گرفت و نتانیاهو در این حیطه با عصبانت به وی واکنش نشان داد.
‌کشتار مردم مظلوم غزه اعم از کودکان و زنان و غیرنظامیان که به آن‌ها مردم لبنان را نیز باید اضافه کرد، با بمباران شدید و ویرانه‌سازی این باریکه همراه شده تا جایی که برخی مطرح می‌کنند حجم بمب‌ها حتی از جنگ آمریکا در افغانستان و همچنین بمب های اتمی هیروشیما و نا‌کازاکی افزون‌تر رفته است.
‌آوار پشت آوار غزه را به ویرانه‌ای وسیع تبدیل کرده است و فضای آخرالزمانی را در این باریکه بوجود آورده است. سکوت محافل حقوق بشری و اظهارات گاه و بی‌گاه و البته بی‌اثر رییس سازمان ملل با حمایت‌های آمریکا و غرب فضای ضدبشری ایجاد کرده که همه ادعا‌ها درباره حقوق بشر را باطل کرده است. ‌
‌بطلان همه ادعا‌های غرب در‌خصوص حقوق انسان‌ها باعث یک فروپاشی تفکری آرمانی در غرب شده که به نظر می‌رسد تبعات آن را جهانیان در آینده خواهند دید. دانشجویان کشور‌های مختلف خصوصا غربی در‌این‌خصوص به‌شدت در فروپاشی این تفکرات سهیم هستند‌.
‌ویرانه‌های اخرالزمانی که صهیونیست‌ها در غزه از خود به‌جای گذاشته‌اند و ابایی ندارند آن را در لبنان تکرار کنند دقیقا پشته و ویرانه‌ای از آرمان‌های آزادی‌خواهانه و لیبرالی در غرب ایجاد کرده است.
‌فلسطین در‌این‌خصوص اساس و معبری برای عبور از آرمان‌های رنگین اما ننگین غرب شده است. آمریکایی‌ها در‌این‌خصوص که ندای آزادی و لیبرالیسم و حقوق بشر و حقوق زنان سر می‌دادند دستشان به خون کودکان و زنان و مردم بی‌گناه غزه آغشته و آلوده است. دیگر همه دنیا مطلع است که اگر حمایت‌های آمریکا نبود صهیونیست‌ها باقی نمی‌ماندند که اینطور جنایت و نسل‌کشی کنند.
‌ماشین کشتار صهیونیست‌ها با موتور آمریکایی کار می‌کند. تسلیحات، اطلاعات، حمایت سیاسی، پولی و مالی، دفاع در سازمان ملل و نهاد‌های حقوق بشری و... همه به وسیله آمریکایی‌ها انجام می‌شود و مشوق کشتار مردم غزه و لبنان کاخ سفید است.
‌در عملیات "وعده صادق ۱ " این موضوع به طور مستقیم حس شد که آمریکا از اسراییل دفاع کرد. حقوق بشر، آزادی بیان، حقوق زنان و کودکان، صلح و ثبات و... دیگر در دنیا معنایی ندارد و همه ادعا‌های کشور‌های غربی رنگ باخته است. طوفان الاقصی در این جهت نشانه و راهنمایی برای آشکار شدن این خوی خونخوارانه صهیونیست و آمریکا و غرب بود.
نویسنده: امیر حمزه نژاد
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
غزه،حقوق بشر،طوفان الاقصی، فروپاشی لیبرالیسم،صهیونیست،سیاست،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو