تکامل هوشمند تبلیغات و بازاریابی به کمک هوش‌مصنوعی

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران از طراحی و ساخت یک سکو(پلتفرم) هوشمند مبتنی بر هوش‌مصنوعی برای طراحی و بهینه‌سازی استراتژی‌های تبلیغاتی توسط محققان دانشگاه تهران خبر داد و گفت: این سامانه با تحلیل داده‌های بازار و تولید محتوای هوشمند به کسب و کار کمک می‌کند تا تبلیغات موثرتری را اجرا کنند.
تکامل هوشمند تبلیغات و بازاریابی به کمک هوش‌مصنوعی
1403/07/19 - 11:02
تاریخ و ساعت خبر:
198980
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محمدعلی اخایی ، با بیان اینکه این پلتفرم با استفاده از اطلاعات به روز، تصمیمات هوشمندانه‌تری در حوزه بازاریابی اتخاذ می‌کند، در ادامه اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های کلیدی این سامانه، تخمین بهترین روند بازار(Trendsight) برای هر محصول است.
وی ادامه داد: در این پلتفرم، روند بازار یک چارچوب و مدل تحلیلی است که به بررسی و پیش‌بینی روندهای بازار می‌پردازد. این مدل به کسب و کار کمک می‌کند تا از تغییرات بازار و رفتار مصرف‌کنندگان آگاه شوند و استراتژی‌های مناسبی را برای پاسخ به این تغییرات طراحی کنند.
این عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، بهره‌وری بال، افزایش تعامل با مشتریان، بازاریابی ۳۶۰ درجه، تصمیم‌گیری هوشمندانه، رقابت‌پذیری و سرعت و مقیاس‌پذیری را از مزایای استفاده از این سامانه برشمرد و افزود: تحلیل بازار محصول یکی از خروجی‌های کلیدی این سامانه است که با استفاده از داده‌های گسترده و تکنیک‌های پیشرفته هوش‌مصنوعی انجام می‌شود.
وی، با بیان این‌که تحلیل بازار محصول شامل بررسی دقیق بازار هدف، شناسایی رقبا و تحلیل نقاط قوت و ضعف آن‌هاست، در ادامه خاطرنشان کرد: با تحلیل روندهای بازار(Trendsight)، سامانه به شناسایی تغییرات و تحولات بازار کمک می‌کند و با ارائه بینش‌های استراتژیک به کسب و کارها امکان می‌دهد تا با درک عمیق‌تر از رفتار مصرف‌کنندگان و نیازهای آن‌ها، استراتژی‌های تبلیغاتی بهینه‌ای را تدوین و اجرا کنند.
اخایی با بیان این‌که هم‌چنین این تحلیل به کسب و کارها کمک می‌کند، تا فرصت‌های جدید بازار را شناسایی کند، افزود: تا بدین‌ترتیب با اتخاذ تصمیات هوشمندانه، بهره‌وری و کارآیی تبلیغات خود را افزایش دهند.
وی با اشاره به شناسنامه محصول به‌عنوان یکی از خروجی‌های این سامانه هوشمند تصریح کرد: این شناسنامه شامل دو بخش مزایا و ادعاهاست.
این عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، با بیان این‌که ویژگی‌های محصول، مزایای محصول، مزایای مصرف‌کننده و مزایای احساسی از مزایای شناسنامه محصول در این سامانه است، گفت: پیشنهاد استراتژی تبلیغاتی یکی دیگر از بخش‌های مهم این سامانه هوشمند است که با استفاده از تحلیل داده‌های بازار و رفتار مصرف‌کنندگان، استراتژی‌های متنوع و موثری را برای تبلیغات محصولات پیشنهاد می‌دهد.
وی تولید شعارهای تبلیغاتی، ماژول پیشنهاد بسته‌بندی، تولید محتوای تصویری و ویدیویی و تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی را از دیگر خدمات این سامانه هوشمند مبتنی بر هوش‌مصنوعی برشمرد و گفت: طراحی استراتژی‌های تبلیغاتی هوشمند، افزایش بازدهی تبلیغات، کاهش هزینه‌ها، بهبود تعامل با مشتریان و کمپین بازاریاابی ۳۶۰ درجه از اهداف این سامانه مبتنی بر هوش مصنوعی است.
ایسنا
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هوش مصنوعی_دانشگاه تهران- اطلاعات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو