مسئول واحد بین الملل معاونت بانوان بنیاد خاتم الاوصیا(عج)

بحث تبیین قطعی در تمدن نوین اسلامی بر عهده زنان انقلاب است

استاد شریعتمدار مسئول واحد بین الملل معاونت بانوان بنیاد خاتم الاوصیا(عج) گفت: امروز باید به گفته رهبری هرچه در توان داریم برای حمایت از جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل به کار ببریم؛ هرکسی در هرجا برای نابودی اسرائیل و پرچم فرمان جهادی که فرمان تازه ای نیست باید اقدام کند. باید زنان به عنوان الگوی اول حمایت از جبهه مقاومت یک خدیجه کبری (سلام الله علیها) باشند.
بحث تبیین قطعی در تمدن نوین اسلامی بر عهده زنان انقلاب است
1403/07/19 - 11:07
تاریخ و ساعت خبر:
198985
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - قزوین؛ استاد شریعتمدار مسئول واحد بین الملل معاونت بانوان بنیاد خاتم الاوصیا(عج) در دوره تربیت راویان نقش و جایگاه زن در اسلام و مقایسه با غرب که با حضور تعدادی از بانوان فعال و راویت گر استان قزوین در پژوهشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: یکسال باشکوه و سخت را گذراندیم بالاخص در هفته‌ی اخیر، در عین دردناکی از شکوهش کم نمی گردد. سال 2008 که شهید عماد مغنیه رفت با اقتدار برایش مراسم گرفتیم ولی در پشت پرده با خودمان می‌گفتیم چه کسی جای او را پر خواهد کرد شاید این حس هنگام شهادت حاج قاسم هم تکرار شد.
وی گفت: 7 اکتبر شد یکسال گذشت رهبری نامه به جوانان اروپایی آمریکایی را فرستاد خبر در دانشگاه هاروارد رفت مکانی که تمام وزرا و وکلای کنگره را تربیت می کند. نکند ما نباشیم و ابزار اقتدار ولی‌مان دانشجویان سوئدی، ایرلندی، هلندی و ... بشوند و نکند تمدن اسلامی با نبودن ما رو به افول برود. امروز باید به گفته رهبری هرچه در توان داریم برای حمایت از جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل به کار ببریم. هرکسی در هرجا برای نابودی اسرائیل و پرچم فرمان جهادی که فرمان تازه‌ای نیست باید اقدام کند. باید زنان به عنوان الگوی اول حمایت از جبهه مقاومت یک هشتگ خدیجه باشند.
شریعتمدار درخصوص قوام اسلام گفت: اسلام جان نگرفت قوام نگرفت مگر با دو چیز: یک سیف علی (یک ضربه شمشیر علی در یک جنگ خندق که برتر از کل عبادت جن و انس در ازل تا ابد بود) و دو مالُ خدیجه( ثروت خدیجه).
وی در پایان افزود: امروز روز مبادای امت اسلام است هرچه دارید امروز باید در میان بگذارید. هرمسجد، هرخانه، هر دانشگاه یک سنگر است برای حمایت از مقاومت باید انتقام سخت حاج قاسم با اخراج سخت اسرائیل از منطقه گرفته شود ما پای کار حاج قاسمیم. بحث تبیین قطعی در تمدن نوین اسلامی بر عهده زنان انقلاب است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جبهه مقاومت، زنان، اسلام
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
قزوین
V
آرشیو