ایجاد اشتغال برای 16000 نفر به همت سپاه با حمایت از کسب و کارها در کشور

مدیر اشتغال زایی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه از ایجاد اشتغال برای 16000 نفر به همت سپاه با حمایت از کسب و کارها در کشور خبرداد.
ایجاد اشتغال برای 16000 نفر به همت سپاه با حمایت از کسب و کارها در کشور
1401/08/01 - 10:41
تاریخ و ساعت خبر:
142414
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از سمنان: علی میرحاجی مدیر اشتغال زایی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از عرصه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان در دهکده پیامبر اعظم (ص) با بیان اینکه هدف این قرارگاه در محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار خلاصه می شود گفت: فعالیت های این قرارگاه در حوزه محرومیت زدایی در بخش های عمرانی، زیرساخت و اشتغال و توانمند سازی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سال جاری این قرارگاه از 16000 کسب و کار در کشور حمایت کرده است اظهار داشت: این حمایت ها در دوران پسا کرونا به صورت جدیدی و با نجات کسب و کارهای آسیب دیده در حال انجام بوده و با جدیت پیگیری خواهد شد.

علی میرحاجی افزود: کار شناسایی حلقه های مفقوده و در کسب و کارها در حال انجام بوده و با برنامه ریزی دقیق مشکلات زنجیره ارزش، تامین نهاده و فروش محصول تکمیل و حل خواهند شد.

مدیر اشتغال زایی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با اشاره به 16000 اشتغال ایجاد شده به همت این قرارگاه افزود: نوع حمایت این قرارگاه از کسب و کارها به صورت مشارکتی بوده و در همه زمینه ها به همت سپاه های استانی و با همکاری سایر دستگاه ها و کارخانه ها این اشتغال ها ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه آموزش در این قرارگاه با رویکرد توانمند سازی در حال انجام است تصریح کرد: هدف ما آموزش افراد برای رفع مشکلات در کسب و کارها با دو رویکرد آموزش محوری و راهبری محصحولات و فروش می باشد.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ایجاد اشتغال برای 16000 نفر به همت سپاه با حمایت از کسب و کارها در کشور
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو