گام سوم بلند فردخت به پایان رسید

سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری فردخت برگزیدگان خود را شناخت

سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری"فردخت"با محوریت تولید پوشاک ایرانی اسلامی در تالار شهر کاشان به ایستگاه پایانی رسید و برترین‌های این جشنواره در بخش‌های مانتو اجتماع ، طراحی کالکشن خانواده و فرم مدارس دخترانه و پسرانه و همچنین بخش پژوهش و دانش بنیان معرفی شدند.
سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری فردخت برگزیدگان خود را شناخت
1401/08/07 - 12:46
تاریخ و ساعت خبر:
142563
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - برگزیدگان بخش‌های مختلف سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری"فردخت"در مراسم اختتامیه این رویداد که با حضور مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور- مسئول کارگروه مد و لباس، زینب اختری مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور، ناصر چاووشی معاون اجتماعی و نماینده فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان، محسن گرجی مدیر کل صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران بسیج جامعه زنان کشور و استان در تالار شهر کاشان برگزار شد، اعلام شد.

بر اساس رای هیئت داوران متشکل از محمدرضا نجفی، آزاده آریایی، وجیهه قپانداران، ربابه غزالی، سکینه خانی در بخش مانتو اجتماع، محدثه رحیمی‌نسب از کرمان، مریم پهلوان‌پور و ملیحه زرگرزاده هر دو از کاشان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
همچنین در این بخش آثار فاطمه منتظری از اصفهان، فاطمه معمار، بتول رحمت، نرگس هاشم‌زاده از کاشان، فاطمه بُسحاق از خوزستان و اثر مرضیه انصاری‌تبار از قم شایسته تقدیر شناخته شدند و جایزه مردمی بخش مانتو اجتماع به عالیه شکوهی‌مهر و فاطمه شریفی از کاشان رسید.
در بخش طراحی کالکشن خانواده رتبه اول به طرح هدی رضایی از کرمان و سحر صمدی‌انور از اصفهان رسید و رویا مقصودی از کرج رتبه سوم را کسب کرد، همچنین در این بخش طیبه وقفی، اعظم رزاقیان و افسانه یزدجردی از اعضای هیئت داوران هیچ اثری را شایسته کسب رتبه دوم ندانستند.

در بخش طراحی فرم مدارس جایزه نفر اول به علی ترحمی از ایلام رسید و ریحانه بیابان‌نورد از کاشان و فاطمه منتظری از اصفهان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و بر اساس رای هیئت داوران، طرح سیمین طهماسبی از کاشان و زهرا میرزایی از استان مرکزی شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش پژوهش که داوری آن را سید پیمان هژبری، امین مفتاحی، امیرحسین چیت‌سازیان، محمدرضا تمنایی، محمدرضا غیاثیان، اسماعیل مزروعی بعهده داشتند با توجه به برگزاری نشست برای ارائه پژوهش‌های برتر جشنواره، دبیرخانه و هیئت داوران جشنواره تصمیم گرفتند که نفرات برتر این رشته را در همان نشست معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.
سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری"فردخت" با هدف اثرگذاری فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی در ارتقای پوشش اجتماع محور که نشات گرفته از هیات‌های اندیشه ورز بسیج و با مشارکت ۱۶ نهاد رسمی کاشان و با محوریت بسیج جامعه زنان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مرکز فنی حرفه‌ای شهید موسویان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با برپایی نمایشگاه لباس در تالار شهر آغاز شد و پس از 5 روز کارگاه‌های آموزشی رایگان طی برگزاری مراسمی و با معرفی برگزیدگان به پایان رسید، دبیری این دوره از جشنواره را محمدرضا نجفی بر عهده داشت.

حامیان جشنواره:
شهرداری کاشان.ناحیه مقاومت بسیج کاشان.شورای اسلامی شهر کاشان. سازمان فرهنگی هنری اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان.فرماندهی ویژه شهرستان کاشان.اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان کاشان. سازمان تبلیغات اسلامی. اداره تعاون.بسیج جامعه زنان کاشان.مدیریت آموزش و پرورش کاشان.سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، شهرستان کاشان.دانشگاه کاشان.دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان.آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه کاشان.اتاق اصناف کاشان.دانشگاه جامع علمی کاربردی.اداره میراث فرهنگی کاشان.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری فردخت برگزیدگان خود را شناخت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو