مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان :

سبک زندگی فاطمی دارای همه فضیلت هاست

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمانگفت: مداحان باید با روشنگری و بصیرت دینی ، سیره علوی و فاطمی را در جامعه و کانون خانواده بسط دهند.
سبک زندگی فاطمی دارای همه فضیلت هاست
1401/10/04 - 11:57
تاریخ و ساعت خبر:
143834
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی در استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار طنین در زاهدان گفت : سیره حضرت زهرا (س) نرم افزار انسان شناسی و حلقه مفقود و گمشده بشریت امروز است، سبگ زندگی فاطمی حقیقتا دارای همه فضیلت هاست .
وی افزود: حضرت زهرا (س) در دشمن شناسی ولایت مداری ،عبودیت و تقوا مثل خورشید می درخشد و می تواند الگوی کامل و جامع برای همه انسان ها باشد.
براتعلی صالحی بیان کرد : مداحان می توانند فرهنگ فاطمی و عاشورایی را با بهره گیری از ظرفیت هیئات ، حسینیه ها ، مساجد و روضه های خانگی و جهاد تبیین ،فضای غبار آلود رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای که به دنبال فروپاشی بنیان خانواده ها هستند را برطرف کنند .
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان تصریح کرد : در شرایط کنونی نیاز است مداحان با روشنگری و بصیرت دینی، سیره علوی و فاطمی را در جامعه و کانون خانواده بسط دهند زیرا فاطمیه امتداد خط سرخ شهادت و امام شناسی است امروزه به خوبی واضح است که حاج قاسم و شهدا دانش آموختگان مکتب‌ اهل بیت هستند پس در نتیجه یکی از مهمترین کارهایی که باید امروزه توسط مداحان از طریق مجالس عزاداری اتفاق بیفتد جهادتبیین و تبیین سیره علوی و فاطمی می باشد که قطعا دل هایی که با سیره فاطمی انس می‌گیرند می توانند تحول گرا و تمدن ساز شوند.
این مقام مسئول ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای تمامی ذاکرین اهل بیت در این ماموریت خطیر گفت : سبک زندگی حضرت فاطمه (س) در همه ابعادش باید در جامعه ترویج پیدا کند و لذا نقش مداحان در پیاده سازی مکتب زندگی فاطمی بسیار مهم و اثرگذار است .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فاطمیه، سبک زندگی فاطمی،الگوی سوم، سیستان وبلوچستان، سیره علوی، سیره فاطمی ، ترویج مکتب فاطمی، مداحان اهل بیت علیهم السلام
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو