طوفان مسیر زاهدان - بم را بست

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید رانندگان، مسیر زاهدان - بم تا اطلاع بعدی بسته شد.
طوفان مسیر زاهدان - بم را بست
1401/11/12 - 19:02
تاریخ و ساعت خبر:
145010
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید رانندگان، مسیر زاهدان - بم تا اطلاع بعدی بسته شد.
مهدی خمر اظهارداشت: ضروری است رانندگان در مسیرهای منتهی به زاهدان به دلیل وزش باد شدید با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند.
وی ادامه داد: به دلیل شدت وزش باد همراه با گرد و خاک، شعاع دید افقی در زاهدان به ۷۰۰ متر کاهش یافت.
به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تا بعدازظهر امروز چهارشنبه به تدریج از شدت طوفان کاسته خواهد شد اما همچنان برای ۲ روز آینده باد نسبتاً شدیدی را در منطقه خواهیم داشت.
محسن حیدری تصریح کرد: شهروندان از تردد غیرضروری، کار کردن در ارتفاع و از عبور و مرور در کنار ساختمان‌های در حال ساخت و قدیمی خودداری کنند.
وی گفت: همچنین شهروندان از انجام فعالیت‌های کویرنوردی خودداری و اقدامات لازم جهت محافظت از گلخانه‌ها برای کاهش خسارات احتمالی را انجام دهند.
مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز گفت: با توجه به شدت وزش طوفان و گرد و خاک مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی نوبت عصر شهرستان زاهدان و منطقه نصرت آباد امروز/ چهارشنبه/ تعطیل است.
عباس پوردرویش اظهارداشت: با توجه به شدت وزش باد و مطلوب نبودن وضعیت هوا برای تردد کودکان، مدارس شیفت عصر تعطیل اعلام شد.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پلیس راه، سیستان و بلوچستان، کودکان، گرد و خاک، وزش باد ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو