هنرمند برجسته کاریکاتور در گفتگو زنان نیوز

واقعیت تاثیر گذاری فضای مجازی را بپذیریم/ تله های فضای مجازی را بشناسیم

یکی از هنرمندان برجسته کاریکاتور با بیان اینکه فضای مجازی موجب هوشیاری سیاسی،فرهنگی و اجتماعی شده و باید واقعیت تاثیر گذاری فضای مجازی را بپذیریم و برای تله های آن برنامه داشته باشیم.
واقعیت تاثیر گذاری فضای مجازی را بپذیریم/ تله های فضای مجازی را بشناسیم
1401/11/18 - 12:38
تاریخ و ساعت خبر:
145037
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ندا تنهایی در گفتگو با خبرنگار زنان نیوز از آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه باید واقعیت تاثیر گذاری فضای مجازی را بپذیریم و برای تله های آن برنامه داشته باشیم افزود: عادت زدگی این فضا چنان نامحسوس در جامعه و خانواده شکل می گیرد که انسان را به پیرامون خود بی توجه می کند و این به معنی خاموش شدن فرهنگ است.
وی با تاکید به اینکه آسیب های ایجاد شده از فضای مجازی، ماهواره و همه نرم افزارهای چند رسانه ای، خیلی حادتر از آن چیزی است که فکرش را کرد، مقابله با آسیب های فضای مجازی را با توجه به نامحدود بودن آن سخت تر از مقابله با آسیب های فضای حقیقی عنوان کرد.
کاریکاتوریست آذربایجان شرقی، یکی از شیوه های مقابله با آسیب های فضای مجازی را آگاهی بخشی در خصوص فرهنگ درست استفاده و تحلیل اطلاعات نشر یافته و غیرمستند آن برشمرد.
تنهایی با یادآوری اینکه فضای مجازی به راحتی اصالت، تربیت و فرهنگ و دین اصیل ما را نشانه رفته و یکی از آسیب های مخرب آن کم رنگ شدن فرهنگ اصیل ماست، اظهار داشت: در واقع تغییر جایگاه هنجارها و ناهنجاری ها در این فضا مسئله ای است که باید به آن پرداخت و عمق فاجعه همین است.
وی با بیان اینکه آسیب های فضای مجازی آرام اتفاق می افتد،مهم ترین آسیب آن را مبتلا شدن به عادت زندگی دانست.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فضای مجازی، آسیب های فضای مجازی ، تله های فضای مجازی، هنرمند کاریکاتور،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو