«دنیای غرب» از سرنوشت شوم «سلمان رشدی» مرتد عبرت گیرد/دست انتقام الهی از آستین ملت‌های آزاده بیرون خواهد آمد

کارشناس و تحلیل گر سیاسی استان گلستان گفت: لازم است دنیای غرب و سردمداران فاسد آن تا دیر نشده به خود آمده و از سرنوشت شوم افرادی همچون سلمان رشدی پلید عبرت بگیرند.
«دنیای غرب» از سرنوشت شوم «سلمان رشدی» مرتد عبرت گیرد/دست انتقام الهی از آستین ملت‌های آزاده بیرون خواهد آمد
1401/11/25 - 08:40
تاریخ و ساعت خبر:
145233
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حمیدرضا بهمنی نژاد در یادداشتی با محوریت «صدور حکم تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» مبنی بر ارتداد سلمان رشدی » نوشت: تاریخ پرفراز و نشیب اسلام از بدو پیدایش در عصر جاهلیت نخستین، تا به امروز و در عصر جاهلیت مدرن همواره شاهد حوادث گوناگون در هجمه به مقدسات خود بوده است.
دشمنان اسلام همواره کوشیده‌اند تا نور خدا را با گفته‌ها و نوشته‌هایشان خاموش و یا کم‌فروغ نمایند، غافل از اینکه اراده الهی بر این تعلق گرفته که نور خدا را در گستره‌ی هستی منتشر نماید هرچند کافران و مشرکان را خوش نیاید.
تمدن غرب به رغم ظاهری آراسته و پیشرفت‌های وسیع در حوزه فن‌آوری، هرگز قادر نبوده است که به زندگی انسان‌ها معنا و جهت بخشیده و آرامش واقعی را که تنها در سایه معنویت و ذکر و یاد خداوند تحقق می‌یابد، به مردم خود هدیه نماید.
در نقطه مقابل آنچه در طول سالیان متمادی در جوامع غربی اتفاق افتاده است، پایمال کردن اخلاق و ارزش‌های انسانی برخاسته از فطرت پاک انسان ها
بوده است.
دنیای غرب که در برابر گرایش روزافزون جوامع غربی به آموزه‌های دینی و اسلامی قرار گرفته است، تنها راه مقابله با موج اسلام خواهی را در به نمایش گذاشتن چهره‌ای خشن و خلاف واقع از دین مبین اسلام و تعالیم حیات بخش قرآن کریم می‌بیند.
و لذا سردمداران کشورهای غرب یک روز نویسنده‌ای هتاک بنام سلمان رشدی را علم می‌کند و روز دیگر داعش را به عنوان نماینده اسلام معرفی کرده و در روزهای اخیر نیز به بهانه آزادی بیان، قرآن کریم را در برابر دهها دوربین‌ها و تحت حمایت شدید پلیس به آتش می‌کشد.
در واقع دشمنان اسلام در صددند تا از این طریق مانع گسترش روزافزون اسلام در کشورهای غربی شده و شعله اسلام خواهی را در غرب خاموش نمایند.
در همین راستا جهان غرب در یک رفتار کاملا متناقض و دوگانه، از یک طرف افرادی نظیر سلمان رشدی مرتد و اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و قرآن کریم و برخی نشریات نظیر شارلی ابدو را که ید طولانی در هجمه به مقدسات دینی و اسلامی دارد مورد حمایت بی دریغ خود قرار داده و از طرف دیگر با منتقدین هولوکاست و مخالفین برخی قوانین ضدحقوق بشری غرب، نظیر هم جنس گرایی به شدت برخورد می کند. و این قبیل منتقدین را به حبس های طولانی مدت محکوم می کند.
لازم است دنیای غرب و سردمداران فاسد آن تا دیرنشده به خود آیند و از سرنوشت شوم افرادی همچون سلمان رشدی پلید عبرت گیرند و بدانند که دیر یا زود دست انتقام الهی از آستین ملت‌های آزاده جهان بیرون خواهد آمد.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سلمان رشدی، نویسنده مرتد، امام خمینی، حکم ارتداد سلمان رشدی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو