انقلاب اسلامی بستر شکوفایی استعدهای بانوان را فراهم کرد

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ملارد گفت: انقلاب اسلامی فرصت شکوفایی استعدادهای بانوان کشور را فراهم کرد، به گونه ای که آنان می توانند ضمن پیشرفت خود به جامعه نیز کمک کنند.
انقلاب اسلامی بستر شکوفایی استعدهای بانوان را فراهم کرد
1401/12/13 - 19:29
تاریخ و ساعت خبر:
145733
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از فرمانداری شهرستان ملارد، اکرم حاجی زاده روز شنبه در دوره آموزشی کارآفرینی و ایجاد کسب و کار خانگی بانوان این شهرستان اظهار داشت: یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که بانوان در جامعه به حق انسانی و حقیقی خود برسند و استعدادهایشان در جهت رشد و تعالی و توسعه جامعه شکوفا شود.
وی با بیان اینکه توانمندسازی بانوان در دستور کار فرمانداری قرار دارد، خاطرنشان کرد: بانوان می‌توانند با سبک زندگی اجتماعی عفیفانه ولی پویا در محدوده‏ تواناییهایشان، دنیا را به بهشت برین مبدل سازند.
مشاور فرماندار ملارد در امور بانوان اضافه کرد: در این راستا شناسایی و توانمندسازی بانوان فعال در روستاها به ویژه بانوان خود سرپرست و برگزاری کارگاههای متوالی و پشتیبانی از آنان در جهت عرضه و فروش دستاوردها از اولویت‌های امور بانوان و خانواده فرمانداری است.
در پایان این دوره آموزشی از ۱۰ بانوی کارآفرین روستاهای بخش مرکزی ملارد قدردانی شدند.
فرماندار ملارد: دیدار هفتگی با خانواده شهداء تجدید روحیه برای خدمت به مردم است








فرماندار ملارد گفت: دیدار خانواده شهدا و ایثارگران موهبت بزرگ و موجب تجدید روحیه در خدمت صادقانه به مردم است.
فرمانداری شهرستان ملارد در گزارش دیگری اعلام کرد، جابر کریمی در دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران روستای مهردشت اظهار داشت: اینکه می گوئیم هرچه که این انقلاب و نظام دارد به برکت خون شهداست، شعار نیست، یک حقیت است و همه ما مسئولان باید پاسدار این ارزشها باشیم.
وی اظهار داشت: خانواده بزرگ ایثارگران نماد از خود گذشتگی و اقتدار این نظام مهدوی هستند و این از خودگذشتگی جای بسی سپاس دارد.
این مسئول که به همراه جمعی از مسئولان بخش صفادشت به دیدار خانواده شهیدان جعفر و علیرضا بیات و همچنین جانباز سرافراز رسول بیات به روستای مهردشت رفته بود به درد دل این خانواده ها گوش داد و دستورات لازم را برای پیگیری مطالباتشان صادر کرد.
شهرستان ملارد دارای با ۲ بخش مرکزی و صفادشت در جنوب غرب استان واقع شده است.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کسب و کار، ملارد، بانوان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو