ازدواج به موقع، به رعایت عفت در جامعه کمک می کند

دبیر کارگروه زیست عفیفانه شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اینکه ازدواج به موقع، به رعایت عفت در جامعه کمک می کند، گفت: طرح زیست عفیفانه تنها به موضوع حجاب خلاصه نشده است.
ازدواج به موقع، به رعایت عفت در جامعه کمک می کند
1401/12/16 - 11:19
تاریخ و ساعت خبر:
145816
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت الاسلام مهدی بیاتی امروز در نشست زیست عفیفانه در جمع کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: افرادی که کرامت نفس دارد با داشته هایش ارام است.
وی با اشاره به اینکه یاد مرگ به فرموده امام صادق(ع) شهوت را از وجود انسان فروکش می کند؛ به نشانه های بلوغ و غرایز انسان اشاره کرد و افزود: عفت جنسی باید به آن پرداخته شود و اگر به این مهم پرداخته نشود مشکلات بسیاری را به همراه خواهد داشت.
حجت الاسلام بیاتی با یادآوری اینکه در حوزه زیست عفیفانه مساله را در موضوع حجاب خلاصه کردیم، گفت: عفت باید در وجود افراد باشد و آنچه نمود خارجی پیدا می کند حجاب است.
دبیرکارگروه زیست عفیفانه شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اینکه ازدواج به هنگام به عفت جامعه کمک می کند، افزود: در مورد عنصر غیرت کم کاری کردیم اگر می خواهیم عفت در جامعه نهادینه شود باید از مردها شروع کرد.
به گفته وی، در شورای فرهنگ عمومی به منظور نهادینه سازی زیست عفیفانه، طرحی را آماده کرده ایم تا فضایی ایجاد شود تا مناسبت های عفت در جامعه رعایت شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زیست عفیفانه، ازدواج، کارگروه زیست عفیفانه شورای فرهنگ عمومی کشور، حجت الاسلام مهدی بیاتی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو