منشا مسمومیت دانش آموزان کجاست ؟

منشا این مسمومیت ها را باید از کشورهایی نظیر آمریکا بابیش از۲۳شرکت تولید مواد شیمیایی در دوران جنگ وکمک به صدام انگلیس با۲۳شرکت فرانسه۲۱شرکت آلمان۹۲شرکت بلژیک۱۱شرکت ایتالیا۱۵شرکت سویس ۱۳شرکت اتریش۱۸شرکت ژاپن وهند۷شرکت اسپانیا۸شرکت چین وکره۸شرکت شوروی۴۰شرکت، عامل اصلی انتشار کشنده ترین ومضرترین سلاح های شیمیایی وکشتار جمعی بودند. امروز با ادعای مضحک فریاد از سر استیصال برای آشوبهای مقطعه ای با هشتک پرانی کار خودشان بوده سعی در سرپوش گذاشتن به جنایات خود هستند.
منشا مسمومیت دانش آموزان کجاست ؟
1401/12/16 - 14:45
تاریخ و ساعت خبر:
145830
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمان - محسن سنجری : حدود دوماهی است که خبرهایی از مسمومیت دانش آموزان در برخی شهرهای کشور به گوش می رسد که البته سیستم های اطلاعاتی وامنیتی در حال تلاش تا منشا آن را پیدا کنند.که قطعاً در روزهای آتی این اقدامات بزدلانه ایادی استکبار را رسوا خواهند کرد. امام خامنه ای در روز۱۵اسفند امسال به این موضوع این چنین ورود کردند که باید به جد این موضوع پیگیری شود،اشد مجازات برای عاملین آن، وهیچ عفوی برای جنایتکاران در نظر گرفته نشود ،اما در کنار این مسمومیت ها مسمومیت های خطرناکی وجود دارد که به جهت تنویر افکار عمومی خوب است منشا این مسمومیت را در چند مرکز دنبال کرد،
۱_شبکه سعودی اینتر نشنال که طی آشوب های اخیر از پرکارترین رسانه های منطقه در تولید اخبار زرد وترغیب به آشوب حتی آموزش نحوه آشوب آفرینی داشته.
۲_شبکه های اجتماعی که در تولید اخبار جعلی در این ایام ید طولایی دارند وبا ایجاد فیکرها سعی در بزرگ جلوه دادن اخبار وترساندن جامع هدف خود از تولید اخبار،مسمومیت، تغییرات بازار ارز وسکه،وتولید کلیپ هایی از تجمعات قلیل اما جلوه نمایی جمعیت زیاد دارند،این همان شبکه ای است که آموزش نارنجک دستی وکوکتل مولوتف می داد.
۳_سلیبریتیهای کاسب کار ودلال بازان رسانه های معاند به جهت فقر فالور
۴_سیاسیون ورشکسته که تخصص بالایی در سیاه نشان دادن اوضاع اقتصادی وامنیتی مردم دارند همانهایی که به جد می توان سند مشکلات اقتصادی کنونی را به نام آنان زد
۵_بازماندگان آشوب ها که امروز دنبال نشان دادن خود ودرواقع نقش آفرین خیمه شب بازان که این جماعت جاهل را روانه کوی برزن کرده تا در تولید اخبار جعلی وگرم نگه داشتن تنور فتنه تلاش کنند.
۶_تفکرات مسموم جماعت غربگدایی که وجودشان را با عنصر ما نمی توانیم به عاریه دادند.
۷_کینه توزان نسبت به انقلاب ودولت انقلابی که تمام وقت، خود را وقف مردم کرده.
۸_کاسبان تحریم که از آشفته سازی محیط زیست مردم با جوسازی های کاذب منفعت فراوانی به جیب زدند که این طیف معجونی از لیدرهای فتنه۸۸،۹۶،۹۸،۱۴۰۱هستند.
۹_واینکه سرمنشا این مسمومیت ها را باید از کشورهایی نظیر آمریکا بابیش از۲۳شرکت تولید مواد شیمیایی در دوران جنگ وکمک به صدام انگلیس با۲۳شرکت فرانسه۲۱شرکت آلمان۹۲شرکت بلژیک۱۱شرکت ایتالیا۱۵شرکت سویس ۱۳شرکت اتریش۱۸شرکت ژاپن وهند۷شرکت اسپانیا۸شرکت چین وکره۸شرکت شوروی۴۰شرکت، عامل اصلی انتشار کشنده ترین ومضرترین سلاح های شیمیایی وکشتار جمعی بودند.
امروز با ادعای مضحک فریاد از سر استیصال برای آشوبهای مقطعه ای با هشتک پرانی کار خودشان بوده سعی در سرپوش گذاشتن به جنایات خود هستند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
منشاء مسمومیت دانش آموزان، شبکه های اجتماعی، اینترنشال، سیاسیون ورشکسته سیاسی، سلبریتی ها و تفکرات مسموم ، کشورهای تولید کننده بمب های شیمیایی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو