عقیده به مصلح جهانی مربوط به دین اسلام و همه مکاتب و ادیان است

به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج)، نشست مهدویت و وظایف منتظران ظهور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان برگزار شد
عقیده به مصلح جهانی  مربوط به دین اسلام و همه مکاتب و ادیان  است
1401/12/17 - 11:22
تاریخ و ساعت خبر:
145865
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از زاهدان، حجت الاسلام علیرضا اصغری حسامیه، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان در نشست تخصصی مهدویت که در سالن جلسات اداره کار رفاه و اجتماعی استان در زاهدان برگزار شد،گفت: عقیده به مصلح جهانی، مربوط به دین اسلام نیست و در همه ادیان و مکاتب، انسان‌ها با هر دین و مذهبی، برای نجات خود، بدان چشم دوخته‌اند.
وی مقصود از مهدویت را اعتقاد به منجی که در آخرالزمان ظهور می‌کند و بشر را نجات می‌دهد بیان کرد و افزود: حقیقت مهدویت، منتهی شدن سیر جوامع جهان به سوی جامعه واحد و سعادت عمومی، امنیت و رفاه، تعاون و همکاری، همبستگی همگانی حکومت حق و عدل جهانی، غلبه حق بر باطل، نجات مستضعفان و نابودی مستکبران، است .
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: امروز کشورهای غربی و صهیونیست ها با صرف هزینه‌های گزاف و استفاده از تبلیغات حجیم رسانه‌ای خود در طراحی و تدوین استراتژی اسلام هراسی، به دنبال نمایش شکل جدیدی از اسلام در سطح جهان با شاخصه‌هایی چون: اسلامی خشن، متعصب، عصبی، بی منطق و بی روح است.
حجت الاسلام اصغری حسامیه در خصوص وظایف منتظران ظهور نیز اظهار داشت: یکی از مهم ترین شاخصه های منتظران، کسب معرفت شناخت امام زمان(ع) و ویژگی‌های والای آن امام همام است.
این مسئول تاکید کرد: انتظار، سبب استقامت و پایداری مسلمانان برابر فشارها و سختی‌ها می‌شود و از یأس و ناامیدی آنان، جلوگیری می‌کند و به این شکل، راه را برای غلبه و پیروزی آنها هموار می‌کند.
این کارشناس مذهبی ادامه داد: مهدویت فلسفه بزرگ جهانی است که باید تلاش کنیم تا این فرهنگ در جامعه ما جا بیفتد چون اساسا تمدن مهدویت می تواند یک جامعه را سامان ببخشد و برکات مهدوی برای آن شهر و منطقه حاکم شود.
لیلا داودی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نیمه شعبان ،ولادت حضرت مهدی (عج)،نشست مهدویت و وظایف منتظران ظهور،اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان،نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، اسلام هراسی، استقامت و پایداری مسلمانان ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو