توضیحات معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری درباره حواشی یک ویدیو

روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ای درباره حواشی ایجاد شده درخصوص ویدئوی سخنرانی انسیه خزعلی در شصت و هفتمین نشست کمیسیون مقام زن، توضیحاتی ارائه کرد.
توضیحات معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری درباره حواشی یک ویدیو
1401/12/19 - 19:27
تاریخ و ساعت خبر:
145885
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ای درباره حواشی ایجاد شده درخصوص ویدئوی سخنرانی انسیه خزعلی در شصت و هفتمین نشست کمیسیون مقام زن، توضیحاتی ارائه کرد.
در متن این اطلاعیه آمده است: پیام ویدئویی انسیه خزعلی به شصت و هفتمین نشست کمیسیون مقام زن، با زبان فارسی ضبط شده که بر اساس پروتکل‌های سازمان ملل، صدای اصلی حذف و صدای مترجم جهت پخش در محل اجلاس مورد استفاده قرار گرفته است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر اساس پروتکل سازمان ملل، پیام‌های ویدئویی تنها با زبان انگلیسی و بدون زیرصدا قابل پذیرش است.
این اطلاعیه می‌افزاید: حق پیگیری قانونی دروغ پردازی‌های رسانه‌ای برای معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده محفوظ است.
گفتنی است، در صفحه توئیتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بخشی از سخنرانی وی در شصت و هفتمین نشست کمیسیون مقام زن بدون صدای او و با صدای مترجم منتشر شد که حواشی را در خصوص چرایی نبود صدای اصلی ایجاد کرد.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، انسیه خزعلی، ریاست جمهوری،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو