توسعه همکاری‌های بین بخشی برای گسترش برنامه‌های تخصصی جوانان

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به توسعه همکاری‌های بین بخشی برای گسترش برنامه‌های تخصصی جوانان گفت: نگهداشت اعضای جوان در اولویت فعالیت‌ها است.
توسعه همکاری‌های بین بخشی برای گسترش برنامه‌های تخصصی جوانان
1401/12/23 - 22:47
تاریخ و ساعت خبر:
146027
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مراسم اختتامیه دوره آموزشی تسهیلگران طرح ماه‌نگار، یاس و اعضای باور با حضور رئیس سازمان جوانان، مدیرکل آموزش‌های پایه وهمگانی و ۱۶۰ عضو جوان و رسانه‌ای برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان در این مراسم گفت: باهمکاری و همدلی ۱۰۰۰ عضو جوان در ۴۱۸ نقطه کشور در ۱۹ دقیقه و ۴۳ ثانیه ۱۰۰ هزار نهال کاشته شد و این کارفرهنگی باعث شد یک رکورد جهانی برای سازمان جوانان در فدراسیون بین المللی ثبت شود.
این مقام مسئول گفت: نگهداری اعضای سازمان جوانان مهم‌تر از جذب آنان است و برای رفاه حال جوانان و ورود آنان به عرصه‌های ورزشی تفاهم نامه‌ای با دکتر قدیمی رئیس فدراسیون ورزشی‌هاکی منعقد شده تا با استفاده از اماکن موجود در جمعیت امکانات لازم رابرای ورزش هاکی مهیا کند و فدراسیون‌هاکی نیز تجهیزات مورد نیاز و آموزش اعضا را برعهده بگیرد و اعضای سازمان جوانان به صورت جدی وارد عرصه ورزشی شوند و اعضای فدراسیون‌هاکی نیز عضو سازمان جوانان شوند.
سیدهاشم حسینی المدنی ورزش و نشاط اجتماعی در بین جوانان را مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: تفاهم نامه‌ای نیزبا مازیارناظمی رئیس فدراسیون دومیدانی و موتور سواری منعقد کرده‌ایم و معتقدیم برنامه‌های اردویی و ورزشی برای حفظ نشاط اجتماعی جوانان اثر گذار است.
وی با قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده و مشارکت بین بخشی بین‌سازمان جوانان، معاونت آموزش و اداره کل روابط عمومی برای توسعه آموزش‌های تخصصی به‌ویژه در حوزه تولید محتوا رسانه افزود: این همکاری‌های مشترک در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه‌دارد و تلاش می‌کنیم با همکاری مستمر، برنامه‌ها پربارتر و کیفی‌تر شوند.
دکتر سیدعلی منیری معاون سازمان جوانان و دانشجویی کشور در گردهمایی تسهیلگران طرح ملی ماه نگار، یاس وباور بیان کرد: شما سفیران سازمان جوانان دراستان‌ها و شهرستان‌های خود هستید و ما از شما انتظار داریم آموزش‌هایی که در طول این مدت فراگرفته‌اید را به دیگر اعضای سازمان جوانان در شهرهای خود انتقال داده و دیگراعضا را برای فراگیری آموزش‌ها ترغیب و تشویق کنید.
دکتر منیری با تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل سازمان جوانان در اجرای برنامه‌ها، اظهارکرد: برای برگزاریدوره‌های آموزشی که از اول سال جاری درحال برگزاری است زحمات زیادی کشیده شده و همکاران من در بخش‌های مختلف در تلاش بودند که این کارگاه‌های آموزشی به نحو احسن برگزار شود و هم اکنون ما از شما انتظار داریم که باجدیت دوره‌های آموزشی را دنبال کنید تا بتوانید در آینده فرد موفقی اول برای خود سپس برای سازمان جوانان باشید.
بنابراین گزارش، نواب شمس پور، مدیرکل آموزش‌های پایه و همگانی در این مراسم با اشاره به برنامه‌های آموزشی ویژه اعضای جوان افزود: در مدت اخیر همکاری خوبی با اداره کل روابط عمومی در خصوص توانمندسازی و توسعه آموزش‌های حوزه جوانان شده است و چشم انداز ما استمرار این آموزش‌هاست.
وی فراگیری آموزش‌های روز دنیا را مهم برشمرد و عنوان کرد: اعضای سازمان جوانان سرمایه‌های سازمان هستند و مادر تلاشیم آموزش‌های متناسب با موقعیت جامعه و افراد را برگزار کنیم و هدف ما از برگزاری این دوره‌ها توانمندسازی جوانان در سراسر کشور و افزایش ارتقا دانش آنان است
در این مراسم اعضای جوان دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را با رئیس سازمان جوانان مطرح کردند.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، جوانان، امداد رسانی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بهداشت و سلامت
V
آرشیو