دستیار رییس جمهور: تشکیل اجتماعات قانونی دغدغه جدی آیت‌الله رییسی است

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: تشکیل و برپایی اجتماعات قانونی مورد تاکید رییس جمهور و از دغدغه‌های جدی وی است.
دستیار رییس جمهور: تشکیل اجتماعات قانونی دغدغه جدی آیت‌الله رییسی است
1401/12/27 - 22:02
تاریخ و ساعت خبر:
146111
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سکینه‌سادات پاد روز شنبه در نشست با برخی از اعضای مرکز کانون وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده در مشهد افزود: رییس جمهور اعتراض را حق مردم می داند که اجرا و اعمال این حق نیازمند بسترهایی همچون اخذ مجور و سازکارهایی است که بتوان این حق را به منصه ظهور رساند.
وی ادامه داد: در خصوص عملیاتی کردن موضوعات آزادی بیان، برپایی تجمعات و حقوق مادی و معنوی بانوان برنامه هایی در حال تنظیم و تدوین است که اخبار آن به زودی اطلاع رسانی می شود.
دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی اظهار داشت: منشور حقوق شهروندی که در دولت گذشته تدوین شده بود بیشتر حالت توصیفی داشت، اما دولت کنونی تلاش دارد این اتفاق، بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی به شکل عملیاتی رقم بخورد.
پاد، پیگیری های حقوق عام مردم در مجامع بین المللی را یکی دیگر از درخواست های رییس جمهوری برشمرد و گفت: دفاع از حقوق و آزادی‌های اجتماعی مردم ایران فارغ از مذهب، قومیت و جنسیت آنان در مجامع خارجی از جمله مجامع بین‌المللی حقوق بشری نیز از مواردی است که رییس قوه مجریه نگاه ویژه ای به آن دارد.
«سکینه سادات پاد» از وکلای صاحب‌نام و معاون حقوقی مؤسسه بین المللی حقوق بشری «صلح زیبا» بود که جهت تودیع پرونده وکالت به منظور تصدی سمت جدید در مشهد حاضر شد.
وی ششم اسفندماه گذشته از سوی آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» به عنوان «مسوول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» منصوب شده بود.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مشهد، حقوق زنان، آیت‌الله رئیسی، ایران، حقوق بشر،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو