«شهید مهقانی» ذوب در نعمت ولایت بود/ مسئولان قدردان خون شهدا باشند

امام جماعت مسجد امام رضا(ع) شهرستان گرگان با بیان اینکه شهدا قدردان نعمت ولایت بودند، گفت: شهید مدافع حرم مقداد مهقانی ذوب در ولایت بود.
«شهید مهقانی» ذوب در نعمت ولایت بود/ مسئولان قدردان خون شهدا باشند
1402/01/17 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
146430
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت‌الاسلام سید حبیب الله حسینی صبح امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مهقانی و حیدری در گفت و گو با خبرنگار زنان نیوز از گلستان اظهار کرد: شهید مدافع حرم مقداد مهقانی ذوب در ولایت بود شهدا به ما آموختند برای آنکه مسیر انقلاب رشد کند باید پای کار انقلاب بود و گوشمان به دهان مقام معظم رهبری باشد، قدردان نعمت ولایت باشیم و برای این نعمت سربازی کنیم.
وی تصریح کرد: شهادت دو شهید مدافع حرم حیدری و مهقانی به دست رژیم سفاک صهیونیستی حامل پیام مهمی است اینکه فکر نکنیم راه شهادت بسته استهیچگاه معبرهای شهادت برای انسان‌های مومن و متقی بسته نیست خداوند اگر بخواهد این معبر را برای هرفردی باز خواهد کرد.
امام جماعت مسجد امام رضا(ع) شهرستان گرگان ابراز کرد: شهید مهقانی در بهترین ماه خدا یعنی ماه مبارک رمضان به فیض شهادت نائل شد.
حسینی خاطرنشان کرد: استان گلستان استان شهیدپرور و ولایت‌مداری است و اقوام مذاهب مختلف زیر بیرق ولایت در مسیر پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.
وی بر لزوم ولایت‌پذیری تاکید کرد و افزود: دو شهید والامقام شهیدان حیدری و مهقانی و تمامی شهدا از نعمت ولایت قدردانی کردند بدانید انسان در این مسیر به عاقبت بخیری و سعادت ابدی رهنمون می‌شود.
امام جماعت مسجد امام رضا(ع) شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه مقام شهدا بسیار باعظمت است، گفت: آجر و پاداش شهدایی که همانند بیستمین شهید مدافع حرم گلستان شهید مهقانی عزیز در کشوری غریب برای دفاع از انقلاب اسلامی، دفاع از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی به شهادت می‌رسد چندین برابر است.
حسینی با بیان اینکه مردم عاشق شهدا هستند و قدر قهرمان‌های کشورشان را می‌دانند، خاطرنشان کرد: اگر این شهدای والامقام نبودند امروز معلوم نبود چه بر سر ناموس، کشور و اسلام ناب محمدی می‌آمد.
وی با بیان اینکه اکنون شاهد فروپاشی اسرائیل هستیم، تصریح کرد: اکنون سرزمین اسرائیل درحال نابودی است اما تفکر داعشی همچنان پابرجاست هیلاری کلینتون می‌گوید من به 112 کشور مختلف دنیا سفر کردم تا داعش شکل گرفت این یعنی تشکیل یک اجماع بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی ایران، دشمن تنها به یک دلیل این کار را کرد آن هم مقابله با اسلام ناب محمدی است.
حسینی با اشاره به اینکه اکنون جنگ بین اسلام و جبهه استکبار است، گفت: دشمن در تلاش هستند با مدیریت ولایی که انقلاب اسلامی ایران پرچمدار آن است و در دنیا تحولی عظیم ایجاد کرده مقابله کنند.
وی ادامه داد: اسناد امنیت ملی آمریکا می‌گوید جبهه استکبار سه کشور را رقیب و دشمن خود می‌داند که مهمترین آن ایران است چون مدیریت جدیدی بر مبنای دین در دنیا معرفی می‌کند.
امام جماعت مسجد امام رضا(ع) شهرستان گرگان امنیت کشور را مرهون نعمت بزرگی همچون ولایت برشمرد و اظهار کرد: اگر اطراف کشورمان را خوب بنگریم متوجه می‌شویم دور تا دور کشورمان جنگ است و فقط ایران است که از امنیت کامل برخوردار است و این امنیت در سایه ولایت به وجود آمده دشمن می‌خواهد این مدیریت را از بین ببرد.
وی با تاکید بر اینکه مسوولان قدردان خون مطهر شهدا باشند، ابراز کرد: یادمان نرود شهدا از جانشان گذشتند و در منطقه‌ای غریب شهید شدند تا اکنون ما پشت این صندلی و کرسی مسوولیت تکیه بزنیم ما وظیفه سنگینی داریم و باید تلاش کنیم که خون شهدا پایمال نشود.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان، شهید مقداد مهقانی، ولایت پذیرزی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو