رویکرد اصلی شعار امسال کنترل تورم در جامعه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان بااشاره به اینکه رویکرد اصلی شعار امسال کنترل تورم است،بیان کرد:کنترل تورم و نیز افزایش تولید دو گزینه مرتبط با یکدیگر هستند چرا که رشد تولید سبب افزایش اشتغال،رشد اقتصادی،پیشرفت کشور و در نهایت کاهش تورم و کنترل قیمت ها در جامعه می شود.
رویکرد اصلی شعار امسال کنترل تورم در جامعه است
1402/01/22 - 08:08
تاریخ و ساعت خبر:
146657
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - زنجان-حجت الاسلام حسن بیگدلی بااشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ با عنوان "مهار۰تورم؛رشد تولید" اظهار کرد:از سال ۱۳۷۸ تاکنون هرساله مقام معظم رهبری در راستای راهبری و هدایت سیستم مدیریتی و اقتصادی نظام اسلامی اقدام به نامگذاری سال‌های مختلف نموده اند؛ رویکردی که تاکنون ادامه یافته و هر ساله نام مشخصی به عنوان شعار سال از سوی ایشان مطرح و دنبال می شود.
وی با اشاره به ثمرات و برکات انتخاب شعار سال تصریح کرد:اعتلای فرهنگ عمومی جامعه و نیز ایجاد تحرک و پویایی در جامعه برای تلاش به سمت تحقق شعار سال از ثمرات و برکات انتخاب شعار سال است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه انتخاب شعار «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب بسیار هوشمندانه است،افزود:چرا که ضعف در اقتصاد و نیز تورم یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور محسوب می‌شود که نیاز به توجه دارد و مسوولان مخاطب نخست آن هستند.
وی بااشاره به اینکه رویکرد اصلی شعار امسال کنترل تورم است،بیان کرد:کنترل تورم و نیز افزایش تولید دو گزینه مرتبط با یکدیگر هستند چرا که رشد تولید سبب افزایش اشتغال،رشد اقتصادی،پیشرفت کشور و در نهایت کاهش تورم و کنترل قیمت ها در جامعه می شود.
حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه وظیفه مسئولین و دولتمردان ایجاد سیاست گذاری درست واصولی در راستای تحقق شعار سال است،گفت:همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با جهاد تبیین می تواند این مهم را به یک مطالبه عمومی در جامعه تبدیل کند.
وی در پایان یادآور شد:امیدواریم مسئولین و نهادهای و ارگان های مرتبط در راستای تحقق شعار سال قدم برداشته و شاهد رشد اقتصادی بالایی داشته و تورم افسارگسیخته کنترل شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شعار سال 1402، مهار تورم و افزایش تولید، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان ، حجت الاسلام حسن بیگدلی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو