مدیر حوزه علمیه حضرت فاطمه(س) اصفهان:

حمايت از مواضع مسلمانان فلسطين نماد همبستگي بين المللي مسلمانان است

دکتر رمضانیان گفت: اگر ما به دنبال تشکيل امت واحده اسلامي براي زمينه سازي ظهور موعود جهاني هستيم نبايد نسبت به فلسطين بي تفاوت باشيم.
حمايت از مواضع مسلمانان فلسطين نماد همبستگي بين المللي مسلمانان است
1402/01/24 - 11:41
تاریخ و ساعت خبر:
146772
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - اصفهان- عفت رمضانیان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین در چند دهه اخیر اظهار کرد: مردم فلسطين مردمي مظلوم و مسلمان هستند که متأسفانه بيش از يک دهه است که تحت هجمه و آزار و اذيت اسرائيل خبيث بيشترين شکنجه ها را متحمل شده اند.
وی گفت: آنچه مسلم است ما به عنوان يک کشور اسلامي و يک کشور شيعه به تأسي از نبي مکرّم اسلام نبايد نسبت به ساير امّت هاي اسلامي و مردم مظلوم و مسلمان دنيا که زير يوغ اهل کفر و استکبار جهاني هستند بي تفاوت باشيم به خصوص که بيت الأقصي اولين قبله مسلمانان و فلسطين قلب ملت هاي اسلامي است و اگر ما به دنبال تشکيل امت واحده اسلامي براي زمينه سازي ظهور موعود جهاني هستيم نبايد نسبت به فلسطين بي تفاوت باشيم و بايد تلاش کنيم اين کشور را از سيطره صهيونيسم شيطاني آزاد کنيم.
مدیر حوزه علمیه حضرت فاطمه(س) اصفهان با تاکید به اینکه وظیفه ما حمایت از مسلمین جهان است، بیان کرد: از همه مهمتر ما به حکم عقل و فطرت سليم خودمان که موهبتي الهي است بايد نسبت به ديگر مسلمانان جهان بي تفاوت نباشيم و به مثابه اعضاي يک پيکر، اگر عضوي از اين پيکر را به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار! نبايد با کشتار مردم مسلمان دنيا قرار و آرامي داشته باشيم.
وی افزود: جمهوري اسلامي ايران به برکت انديشه هاي ناب بنيانگذار کبيرش بر خلاف خيلي از کشورهاي اسلامي از ابتدا موضع صريح و آشکاري را در قبال ملت مظلوم فلسطين اتخاذ کرد و بحمدالله تا کنون هم چتر حمايتي خودش را بر سر اين مردم مظلوم گسترانده است و بر سر اين موضع خود هم مصمّم و راسخ ايستاده است.
دکتر رمضانیان ضمن بیان اینکه سبقه حمایت از قدس شریف و مردم فلسطین با پیروزی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت، خاطرنشان کرد: اعلام انزجار و محکوميت اقدامات خبيثانه اسرائيل و حمايت از ملت مظلوم فلسطين در تمام تعاملات جهاني اولين اقدامي است که جمهوري اسلامي ايران تاکنون در تمامي عرصه ها به آن پايبند بوده است.
وی در ادامه گفت: نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس در حمايت از مقاومت مردم فلسطين که ابداع مبارک حضرت امام خميني (رضوان الله تعالي عليه) بود دومين گام اساسي ملت ايران در حمايت از مواضع مسلمانان فلسطين بود که نماد همبستگي بين المللي مسلمانان است و به يک خيزش جهاني در کشورهاي اسلامي تبديل شد و به فضل الهي اين مراسم هر سال در سراسر دنيا با شکوه بيشتر و کوبنده تر برگزار مي شود.
مدیر حوزه علمیه خواهران با اشاره به حمايت هاي مادي و معنوي از مردم مظلوم فلسطين و پشتيباني جبهه مقاومت تصریح کرد: این حمایت ها نيز از ديگر اقداماتي است که اين سال ها به يک حرکت خودجوش مردمي در بين ملت ما تبديل شده است.
وی در آخر تاکید کرد: دعاي ملت مسلمان ايران براي پيروزي جبهه مقاومت فلسطين هميشه بدرقه راه مسلمانان مظلوم اين کشور بوده و هست و امیدواریم که به زودي شاهد سقوط دولت خبيث و غاصب اسرائيل و پيروزي مسلمانان فلسطيني و اقامه نماز وحدت در قدس شريف باشيم. ان شاءالله
انتهای پیام/ زهرا شجاعی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیر حوزه علمیه حضرت فاطمه (س) اصفهان، فلسطین، زمینه سازی ظهور، تشکیل حکومت واحده، روز قدس ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو